Yeni Başlayan Kararsızlığı: Z250 SL 2015 - Pulsar 200 2017 - Lütfen yardım

Katılım
3 Nis 2017
Mesajlar
10
Arkadaşlar Merhaba,

500 KM'lik YBR 125 kullanıcısıydım, uygun fiyata Z250 SL ABS (5.000 KM) buldum diye apar topar motoru sattım.
İstanbul dışındaki memleketimde, motoru, motor Ustası bir arkadaşım gördü, lastiklerinin ve zincir ile ön arka dişlilerinin değişmesi gerekli onun dışında tertemiz motor dedi. Toplam Masraf lastik hariç 500 TL civarı çıkacaktı vs...

Derken abim bu motoru gördü denedi (kendisi 20 yıllık motorcu) bu motor alınmaz dedi, frenajı beğenmedi, çok fazla vibrasyon var dedi, oturuş pozisyonu sağlıklı değil vs vs derken olay aile çapında kriz oldu ve bu motor alınmadı.

Neyse günün sonunda ben kendimle baş başa kaldım :) yaş 33 bu arada :)

Toplamak gerekirse bana aşağıdaki konular hakkında yardımcı olursanız çok sevinirim.

-Sürat meraklısı değilim, güvenlik benim için herşeyden önce geliyor dolayısı ile illaki ABS'li bir motor bakıyorum.
-Ara sırada olsa eşim arkaya binebilsin istiyorum.
-Düşüp kalkacağım muhakkak Kawasaki'nin yedek parça fiyatları beni korkutmuyor değil.
-Motor ile bir defa da yapacağım en uzun yol 100 120 km olur sonra mola verip belki bir kere daha ve max 250 KM yol giderim.
-Motoru çoğunlukla Ev iş AVM bazen Cadde arasında kullanacağım yazun belki şehirlerarası yol yaparım.
-Bütçem 12.000 TL
-Duke 200 konusunda kararsızım ama nedense ısınamadım bilmiyorum...

Arkadaşlar bu maddeleri göz önüne alarak sizce, Kawasaki konusunda ısrarcı mı davranmalıyım, Mayıs ayını bekleyip Sıfır Pulsar mı almalıyım? Gerçekten çok kararsız ve bilgisizim.

Fikir verebilecek olanlara şimdiden teşekkür ederim.
 
Katılım
28 Haz 2012
Mesajlar
64
Selam .Şimdiden hayırlı olsun. Abiniz KTM Duke200 de de titreşimden yana sizi uyaracaktır. Pulsar biraz yüksekçe ve Duke 200 e göre artçınızı daha rahat hissettirir. Pulsarla bir deneme sürüşü yapmanızı tavsiye ederim.(Bu da evlilik programı katılımcıları gibi oldu )
 
Katılım
4 Haz 2014
Mesajlar
174
Merhaba,
5000 km.'de dişli ve zincir değişikliği normal değil, kullanan arkadaş zincire bakım yapmamış sanırım. Motoru da hor kullanmış olabilir.
Şahsen Japon motoru her zaman tercih ederim. Fakat Kawasaki'nin distribütör kaynaklı problemi var Türkiye'de. Pulsar'ın da satışı Türkiye'de iyi.
Yani zor karar, fakat yine de Japon Japon'dur.
Temiz bir Kawasaki bakılabilir veya Suzuki Inazuma olabilir. MT-25 ben beğenmiyorum fakat zevk meselesi..
 
Katılım
3 Nis 2017
Mesajlar
10
Merhaba ,

Öncelikle cevaplar için teşekkürler. Bir arkadaşım Zincir / Dişli değişimi için normal bir diğer ise Anormal dedi ben de emin olamadım.
Benim Boyum 1,72 Kilom 70 olduğu için çok istememe rağman ağırlığından ötürü inazuma bakamıyorum. Titreşim olayını be açıkçası çok düşünmüyorum ancak abim Super Tenere kullandığı için ona çok gelmiş olabilir, ben bu işin henüz başındayım dolayısı ile bu tip kusurlar beni çok zorlamaz sanıyorum.

Ben alacağım motoru yaz kış kullanacağım için ABS benim için şart hocam. Dolayısı ile güzel de olsa MT 25 bakmıyorum.
 
Katılım
17 Mar 2017
Mesajlar
22
Aynı kararsızlığı yaşadım ve yarın Pulsarımı almaya gidiyorum. Ninja çok ufak duruyor ama kullanışı çok daha rahattır. Fakat Pulsarın duruşu zaten yetiyor. Boyum 1.68 olmasına rağmen pulsar RS alıyorum çünkü NS'yi bugün test ettim çok rahat sürdüm ve RS'de de zorlanmam. Eğer boyunuz 1.72-73 ve yukarısı ise düşünmeden pulsar alın
 
Katılım
3 Nis 2017
Mesajlar
10
Aynı kararsızlığı yaşadım ve yarın Pulsarımı almaya gidiyorum. Ninja çok ufak duruyor ama kullanışı çok daha rahattır. Fakat Pulsarın duruşu zaten yetiyor. Boyum 1.68 olmasına rağmen pulsar RS alıyorum çünkü NS'yi bugün test ettim çok rahat sürdüm ve RS'de de zorlanmam. Eğer boyunuz 1.72-73 ve yukarısı ise düşünmeden pulsar alın

hocam siz neleri kıyaslayarak Pulsar'da karar kıldınız ?

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:35 ----------

Merhaba, bugün kurye bir arkadaşımızın pulsarın güvenlik ve yol tutuş konusunda ki yergilerinden ötürü duke 250 abs ye döndüm
 
Katılım
28 Eyl 2016
Mesajlar
213
Arkadaşlar Merhaba,

500 KM'lik YBR 125 kullanıcısıydım, uygun fiyata Z250 SL ABS (5.000 KM) buldum diye apar topar motoru sattım.
İstanbul dışındaki memleketimde, motoru, motor Ustası bir arkadaşım gördü, lastiklerinin ve zincir ile ön arka dişlilerinin değişmesi gerekli onun dışında tertemiz motor dedi. Toplam Masraf lastik hariç 500 TL civarı çıkacaktı vs...

Derken abim bu motoru gördü denedi (kendisi 20 yıllık motorcu) bu motor alınmaz dedi, frenajı beğenmedi, çok fazla vibrasyon var dedi, oturuş pozisyonu sağlıklı değil vs vs derken olay aile çapında kriz oldu ve bu motor alınmadı.

Neyse günün sonunda ben kendimle baş başa kaldım :) yaş 33 bu arada :)

Toplamak gerekirse bana aşağıdaki konular hakkında yardımcı olursanız çok sevinirim.

-Sürat meraklısı değilim, güvenlik benim için herşeyden önce geliyor dolayısı ile illaki ABS'li bir motor bakıyorum.
-Ara sırada olsa eşim arkaya binebilsin istiyorum.
-Düşüp kalkacağım muhakkak Kawasaki'nin yedek parça fiyatları beni korkutmuyor değil.
-Motor ile bir defa da yapacağım en uzun yol 100 120 km olur sonra mola verip belki bir kere daha ve max 250 KM yol giderim.
-Motoru çoğunlukla Ev iş AVM bazen Cadde arasında kullanacağım yazun belki şehirlerarası yol yaparım.
-Bütçem 12.000 TL
-Duke 200 konusunda kararsızım ama nedense ısınamadım bilmiyorum...

Arkadaşlar bu maddeleri göz önüne alarak sizce, Kawasaki konusunda ısrarcı mı davranmalıyım, Mayıs ayını bekleyip Sıfır Pulsar mı almalıyım? Gerçekten çok kararsız ve bilgisizim.

Fikir verebilecek olanlara şimdiden teşekkür ederim.

Arkadaşlar şimdi size birsey önerse bir yanda 20 yıllık Motorcu Abi bir yanda usta arkadaşınız siz yine yaya kalırsınız? Yaşınızı yazdığınızda şaşırdım açıkçası.Birde inazuma için ağır demişsiniz doğrudur ancak 70 kg birisi kullanamaz zorlanır diye birşey asla söz konusu değil.
 
Katılım
26 Nis 2016
Mesajlar
1,671
Merhaba,
5000 km.'de dişli ve zincir değişikliği normal değil, kullanan arkadaş zincire bakım yapmamış sanırım. Motoru da hor kullanmış olabilir.
Şahsen Japon motoru her zaman tercih ederim. Fakat Kawasaki'nin distribütör kaynaklı problemi var Türkiye'de. Pulsar'ın da satışı Türkiye'de iyi.
Yani zor karar, fakat yine de Japon Japon'dur.
Temiz bir Kawasaki bakılabilir veya Suzuki Inazuma olabilir. MT-25 ben beğenmiyorum fakat zevk meselesi..

Hayret kawasaki 5000 km de motor zincir dişli takımı vs değişmesinin gerekmesi için motorun çok fena kullanılmış olmasi veya kawasaki görünümlü iyi bir replica fakat başka marka motor olması gerek. Ustanın iyi olduğunu düşünüyorum onu bu varsayımların içine katmadım.

Peki ben nasıl ulaştım bu varsayımlara ? 14.000 km dr r25 im var ve sıfır km aldım. 10 bin bakımında değişenleri soyliyim yağ yağ filtresi ve hava filtresi ( hava filtreside tertemiz çıktı ama ben pimpirikliyim takın yenisi dedim ). Servis balatalara baktı onlar bile cıncık gibi mis gibi dedi. Kawa gerçekten çok fena durumdaymış demek ki ve almadığınız isabet olmuş. Pulsarı bilmiyorum yorum yok. Mt 25 güzel motor ama isteklerinizin hepsini karşılamaz.

Fiyat bilemeyerek size önerim grenajli inazuma ikinci el veya aynı model ve tarzda farklı marka.
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Ocak 2016
Mesajlar
488
Pulsar al saniye düşünme.
1 yıl 10 bin km Ybr kullandıktan sonra geçtim trafikte inanılmaz rahat,gidon genişliği Ybr ile aynı daha yüksek olduğu için aralara daha rahat giriyor.2 kişi de sol şeritte taciz edilmeyecek hızlarda gidebiliyor.Z250 slde artçı için yer yok.Ss karakterli motorların gidonu dar yeni başlayana uygun değil.
 
Katılım
3 Nis 2017
Mesajlar
10
Herkese yorumları için teşekkür ederim. Kısmetse pazartesi günü Duke 250 alıyorum.
 
Katılım
15 Mar 2008
Mesajlar
467
istanbulda test motoru olan bayi araştır, hiç olmadı 2. el z250 bul konuş kısa da olsa test et, bir pulsar kullanıcısı olarak imkanın dahilindeyse (boy uzun olmasa) z250 tercih ederdim
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst