Yeni başlayan için motor

Katılım
1 Şub 2014
Mesajlar
4
İnternette arastırdıgım zaman önüme başlangıc için genelde gelen en iyi motor isimleri Kawasaki ninja 250r ve hyousung 250r ikisi cok güzel görüntü ve güzel motorlar siz hangisini tavsiye edersiniz ayrıca motora yeni başlıcak birisi neleri bilmeli hani sürme dısında hergün kontrol etmem gereken ne var mesela yardımcı olursanız sevinirim:king:
 
Katılım
2 Eki 2012
Mesajlar
1,426
binlerce konu var bunlarla ilgili ama ben yinede cbr ninja gt250r tavsiye ederim.
 
Katılım
1 Şub 2014
Mesajlar
4
bu ıkısı türkiyede yok diye biliyorum. ninja300 var oda az yani ama saolun

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:54 ----------

bende ninja ve gt250 arasında kaldım ninja daha iyi diye biliyorum ama gt250r ın şekilide alıyor beni götürüyor
 
Katılım
21 Ara 2013
Mesajlar
441
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Kawa z750 al
 
Katılım
28 Ara 2013
Mesajlar
409
İnternette arastırdıgım zaman önüme başlangıc için genelde gelen en iyi motor isimleri Kawasaki ninja 250r ve hyousung 250r ikisi cok güzel görüntü ve güzel motorlar siz hangisini tavsiye edersiniz ayrıca motora yeni başlıcak birisi neleri bilmeli hani sürme dısında hergün kontrol etmem gereken ne var mesela yardımcı olursanız sevinirim:king:

Oncelikle arkadastan dosttan ogrenme, biraz para ayir ve guvenli surus teknikleri egitimi al, sonra korumali kiyafetler ve kask al. Motor konusunda kim ne derse desin 250 cc yi asmayan bir motor uygun olacaktir. Kaldi ki 125 ve 150 cc bile ilk zamanlarda yeterli ve uygun. 250 cc uzeri sakaya ve acemiye gelmez.
 
Katılım
11 Kas 2013
Mesajlar
190
İnternette arastırdıgım zaman önüme başlangıc için genelde gelen en iyi motor isimleri Kawasaki ninja 250r ve hyousung 250r ikisi cok güzel görüntü ve güzel motorlar siz hangisini tavsiye edersiniz ayrıca motora yeni başlıcak birisi neleri bilmeli hani sürme dısında hergün kontrol etmem gereken ne var mesela yardımcı olursanız sevinirim:king:

Dostum bir ton konu var bununla ilgili forumda,arkdaşlarda onu demeye getirmiş ama çoğu goy goy peşinde.Motosiklet forum değil de DH konudışı sanki.
 
Katılım
30 Kas 2013
Mesajlar
345
Öyle armut piş ağzıma düş yok ben 2 yıldır araştırıyorum sende araştır öğren kardeş :queen:
 
Katılım
17 Şub 2013
Mesajlar
232
You tuneden Altın elbiseli adamın videolarını izle faydası olucaktır.bana sorucak olursanda gazı açınca gitmeyen ama frene basınca duran bişey al ama tabiki ilk önce ekipman.
 
Katılım
3 Ocak 2014
Mesajlar
53
burası iyice dağılmış birazdan birisi hayabusa al derse şaşma.benim görüşüm:araba kullanıyor isen işin kolay, ilk motorun enfazla 250cc 4zamananlı olsun,satması kolay piyasa motoru olsun.satması en kolay motor üzerinde honda yazan motordur.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst