- Konu Yazar
- #1
Merhabalar, ben A2 ehliyet dersleri almaktayım ve kursta kullandığım motor Mondial z180 fakat gaz olayını tam anlamıyla sabit tutmayı beceremiyorum ve hep 1. viteste gitmem söylendi. Sabit tutmayı başarabildiğim zamanlar çok kolay gidonu hareket ettirip dönüşler alabiliyorum ama çok nadir oluyor. Bazen öyle oluyor ki tam döneceğim sıra başımı çevirsem dahi kollarımı kastığımdan mıdır bilmiyorum gidonu çevirmek resmen imkansız hale geliyo ve panik yapıyorum. Bunun sebebi ne olabilir sizce? biliyorum aslında pratikle çözülecek bir şey ama hatamın tam olarak ne olduğunu çözemedim
ale: