- Konu Yazar
- #1
Herkese selam arkadaşlar...
Yakın bir zamanda A2 sınıfı ehliyet sahibi olacağım.Bayadır bana en uygun bir motorsiklet için araştırma yapıyorum.İlk başlarda arkadaşım (kendisi eski bir motorcu) Honda CBR 125 tavsiye etti.Bende biraz araştırdım fakat motorsiklet bana göre biraz ufak geldi.Boyum 1.90 larda olduğu için küçük motorsiklet almak mantıksız geliyor.Şimdi sorum şu.Kafamda 3 tane motorsiklet modeli var.1.cisi Derbi GPR 125 2.cisi Aprilia RS 125 3.cüsü Hyosung GT 250.Bu 3 model arasında kaldım.Bu forumda okuduğum kadarıyla Hyosungun malzeme kalitesinin düşük ve fiyatının yüksek olduğunu,Aprilia ve Derbinin ise baya masraflı(benzin konusunda) ve motor ömrünün kısa olduğunu anladım.Herkes Honda CBR 125 diyor ama dediğim gibi boyuma göre bir motor olduğunu düşünmüyorum.Siz ne tavsiye edersiniz?Sizin yorumlarınıza göre hareket edeceğim.
Ayrıca yedek parça,servis bakımından hangi marka en iyisi?
Cevaplarınızı bekliyorum arkadaşlar.Cevap yazan arkadaşlara şimdiden teşekkürler.Herkese iyi akşamlar....
Yakın bir zamanda A2 sınıfı ehliyet sahibi olacağım.Bayadır bana en uygun bir motorsiklet için araştırma yapıyorum.İlk başlarda arkadaşım (kendisi eski bir motorcu) Honda CBR 125 tavsiye etti.Bende biraz araştırdım fakat motorsiklet bana göre biraz ufak geldi.Boyum 1.90 larda olduğu için küçük motorsiklet almak mantıksız geliyor.Şimdi sorum şu.Kafamda 3 tane motorsiklet modeli var.1.cisi Derbi GPR 125 2.cisi Aprilia RS 125 3.cüsü Hyosung GT 250.Bu 3 model arasında kaldım.Bu forumda okuduğum kadarıyla Hyosungun malzeme kalitesinin düşük ve fiyatının yüksek olduğunu,Aprilia ve Derbinin ise baya masraflı(benzin konusunda) ve motor ömrünün kısa olduğunu anladım.Herkes Honda CBR 125 diyor ama dediğim gibi boyuma göre bir motor olduğunu düşünmüyorum.Siz ne tavsiye edersiniz?Sizin yorumlarınıza göre hareket edeceğim.
Ayrıca yedek parça,servis bakımından hangi marka en iyisi?
Cevaplarınızı bekliyorum arkadaşlar.Cevap yazan arkadaşlara şimdiden teşekkürler.Herkese iyi akşamlar....
Bu Konu MT Site Yönetimi Tarafından Kapatılmıştır.
Forum admin ve yöneticileri kurallara uymayan mesajlari degistirme ve silme hakkina sahiplerdir.