- Katılım
- 21 Eyl 2016
- Mesajlar
- 19
- Konu Yazar
- #1
arkadaşlar bu ayın 19 da istanbul küçükmecede yetkili bayiden 2011 honda cbf 150 aldım tabi ki ilk motorun heyacanıyla ve yetkili bayi olduğu için sase numarasına bakmayı unuttum ve bugün gittiğim motor tamircisinin uyarısıyla sase numarasının yarısının kırık olduğunu gördüm ancak son 5 6 rakamı doğru motor 8. ayda muaneye girmiş nasıl girmiş nasıl muaneden geçmiş anlamadım özetle şimdi benim ne yapmam lazım kafayı yemek üzereyim
[/url][/IMG]
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:52 ----------
güncelllll
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:52 ----------
güncelllll
Son düzenleme: