Yeni Aldığım Motorun Şase Numarasının Yarısı Kırık

Katılım
21 Eyl 2016
Mesajlar
19
arkadaşlar bu ayın 19 da istanbul küçükmecede yetkili bayiden 2011 honda cbf 150 aldım tabi ki ilk motorun heyacanıyla ve yetkili bayi olduğu için sase numarasına bakmayı unuttum ve bugün gittiğim motor tamircisinin uyarısıyla sase numarasının yarısının kırık olduğunu gördüm ancak son 5 6 rakamı doğru motor 8. ayda muaneye girmiş nasıl girmiş nasıl muaneden geçmiş anlamadım özetle şimdi benim ne yapmam lazım kafayı yemek üzereyim

PQ79q8.jpg
[/url][/IMG]

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:52 ----------

güncelllll
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Muayeneden o şekilde geçebilir. Okunan kısmı doğruysa motor numarasına da bakar o da doğruysa onayı verir geçer. Muayene yapanın pek bi sorumluluğu yok, araç sahiplerinin lehine olacak şekilde çalışıyolar genelde. Motoru böyle kullanmaya devam edebilirsiniz.
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
5,397
Sase numarasi oyle skindirik aluminyum levhaya basili ve aluminyum percinli olmaz...
Gidonu saga yada sola cevirip bakin...yazilar saseye kazinarak yazilmistir...
 
Katılım
21 Eyl 2016
Mesajlar
19
motor numarası cbf 150 de nerde bulunuyor peki internette ararştırdım ama

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:31 ----------

gidonda yazan numara doğru motor numarasında doğru olduki polis kontrol etmek istedi şase no nun plakasının kırık oldugunu görünce birşey dermi
 
Katılım
24 Ağu 2014
Mesajlar
1,296
gidonun şasiyle birleştiği kısmında şasiye kazınmış halde şasi numarası olması lazım:
http://www.xbhp.com/talkies/attachments/motorcycle-ownership-experiences/179931-pdi-pre-delivery-inspection-thread-gz250_10.jpg
179931-pdi-pre-delivery-inspection-thread-gz250_10.jpg
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Katılım
21 Eyl 2016
Mesajlar
19
arkadaşlar aldığım firmayı aradım servise davet ettiler yanlarına gidip görüşeceğim
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst