yeni alacağım acil yardım :o

Katılım
30 Tem 2008
Mesajlar
6
arkadaşlar ben bugün yarın bir motorsiklet alacağım. sebebi biraz karışık ama birkaç gün içerisinde almayı düşünüyorum. aslında ybr 125 düşünüyordum ama fiyat yüksek geldi. ben en fazla 2000 ytl vermeyi düşünüyorum. öğretmen olduğum için de çok fazla spora kaçmamalıyım.. gerektiğinde takım elbiseyle bile binebileceğim bir motorsiklet modeli tavsiye edebilir misiniz? enduro, scooter cross ya da her ne ise.. ben çok fazla birşey bilmiyorum bu konuda tavsiyenize ihtiyacım var. acil lütfen.. (bu arada mondial 125zn için ne dersiniz)
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
İkinci el ybr125 al bence tabiki sıfır takıntın yoksa.. ama şuda var
Sıfır çinliden daha iyidir ybr :)
 
Katılım
30 Tem 2008
Mesajlar
6
İkinci el ybr125 al bence tabiki sıfır takıntın yoksa.. ama şuda var
Sıfır çinliden daha iyidir ybr :)

ya tabi orası da var.. ben çorum'dayım ve ikinci el alacak olursam takstli alma şansım yok ve ben maalesef taksitli almayı düşünüyorum maddi sıkıntım var :pale::silent: yoksa ybr tam benlikti ......
 
Katılım
31 Mar 2006
Mesajlar
251
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hocam ikinciel olarak Honda innova'yi tavsiye edebilirim. 125zn ve takim elbise biraz abes kacabilir :)
 
Katılım
30 Tem 2008
Mesajlar
6
Hocam ikinciel olarak Honda innova'yi tavsiye edebilirim. 125zn ve takim elbise biraz abes kacabilir :)

teşekkür ederim arkadaşım.. baktım modele çok güzel gelmedi aslında düşünülebilir ama ikinci el almakta yukarıda belirttiğim sıkıntılardan dolayı mümkün görünmüyor.. sağol ama..

düşünelim düşünelim :pr:

:pr::pr::pr:
 
Son düzenleme:
Katılım
25 May 2007
Mesajlar
137
kanuni windy 125 veya scooter olarak classic 125 düşünebilirsin. kanuni.com.tr adresinden detaylı bilgi alabilirsin. fiyatları makul. kanuni belli bir yer etmiş bir marka. mondialden daha kaliteli olduğunu düşünüyorum. bulunduğun yerde servisi de vardır büyük ihtimal.

biraz daha zorlarsan yamaha CYGNUS RS'nin fiyatı uygun görünüyor.
http://www.beldeyama.com.tr/www/fiyatlar/fiyat_moto.php?k_id=13
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
suzukinin 125 lik scooterı sıfır fiyatı 2500 civarı olmalı. Çorum merkezdeyseniz satan bi yerde biliyorum.
isterseniz özelden yazın tarif edeyim ya da bigün mesai çıkışı gider bakarız.
şimdiden hayırlı olsun.
 
Katılım
9 May 2007
Mesajlar
1,610
Bence motorun şekli pek önemli değil bende takım elbise giyiyorum cekeet giymeden motu gömleğin üzerine çekip geliyorum. Kış içinde daha büyük montlar var korumları ceket üstüne giyilebileek. Komşum R1' le geliyor işe ve grand tuvalet giyinir sürekli. Hiç bir problem olmuyor. Senin çözmen gereken şey $ sorunu. Bence kredi çek ve düzgün markası olan bir motor al derim. Japon yada italyandan şaşma.
 
Katılım
30 Tem 2008
Mesajlar
6
arkadaşlar öneriler için çok teşekkür ediyorum.. kameraman arkadaşım ilk linkin eksik olduğundan bakamadım yenilersen sevinirim ama dediğim gibi taksit seçeneğim yoksa alamam.. bugün biraz gezip bakacağım sonucu paylaşırım.. sağolun..
 
Katılım
7 May 2007
Mesajlar
734
arkadaşlar ben bugün yarın bir motorsiklet alacağım. sebebi biraz karışık ama birkaç gün içerisinde almayı düşünüyorum. aslında ybr 125 düşünüyordum ama fiyat yüksek geldi. ben en fazla 2000 ytl vermeyi düşünüyorum. öğretmen olduğum için de çok fazla spora kaçmamalıyım.. gerektiğinde takım elbiseyle bile binebileceğim bir motorsiklet modeli tavsiye edebilir misiniz? enduro, scooter cross ya da her ne ise.. ben çok fazla birşey bilmiyorum bu konuda tavsiyenize ihtiyacım var. acil lütfen.. (bu arada mondial 125zn için ne dersiniz)


sarı zn war bende...3 ay takım elbise ile kullandım...2 we 3. kez bakanlara, inanmıyorum şu zewke bak diyenlere denk qeldim...zn düşünürsen irtibata qeçebilirsiniz benimle...kolay qelsin...
 
Katılım
30 Tem 2008
Mesajlar
6
kanuni windy 125 veya scooter olarak classic 125 düşünebilirsin. kanuni.com.tr adresinden detaylı bilgi alabilirsin. fiyatları makul. kanuni belli bir yer etmiş bir marka. mondialden daha kaliteli olduğunu düşünüyorum. bulunduğun yerde servisi de vardır büyük ihtimal.

biraz daha zorlarsan yamaha CYGNUS RS'nin fiyatı uygun görünüyor.
http://www.beldeyama.com.tr/www/fiyatlar/fiyat_moto.php?k_id=13

Kanuni Windy 125 uygun gözüküyor şu an ama bbi bayisine gidip bakmak gerek diğer modellere de bakcam tabi henüz karar verebilmiş değilim ama Kanuni Windy 125 hakkında da yorumlarınızı beklerim.. teşekkürler arkadaşlar çok yardımcı oluyorsunuz..
 
Katılım
7 Haz 2008
Mesajlar
10
Valla hocam bende de sizdeki gibi nakit sıkıntısı var ben de çinli almak zorundayım.Ayın 7 si gibi mondial 125 Kt almayı düşünüyorum ve bende ehliyetten sonra takım elbise ile işe gidip geleceğim.Arkadaşım yaklaşık olarak 3 senedir sorunsuz biniyor ve çok az yakıyor..Sizede tavsiye derim....
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst