- Katılım
- 3 Ağu 2005
- Mesajlar
- 1,191
- Motosikleti
- Yamaha Tracer 9 GT+ Honda Activa
- Konu Yazar
- #1
Merhabalar
Malesef geçen gün ufak bi kaza yaptım motorumda hasar oluştu ve bunlardan en önemlisi gidonun sol kolunun eğilmesi oldu, neticede kaskom vardı ve karşıladı ancak gidonun ve hız göstergesi kapağının gelmesi normal koşullarda 4 haftayı bulacak ve bu arada motor yatacak yada riski alıp motoru o şekilde kullanacım ki ben bu şekilde kullanmak istemiorum, usta bu işleri bildii için bana dhl ile getirt 150-160 euro ya hepsi bir ya da birbuçık haftada gelir dedi. Tabi motorun her kuruşunu kendi cebimden karşıladıım içinde ay sonu hesaplarım karmakarışık oldu, babamız da zengin deil neticede. :silent:
Bu arada motorum kawasaki er5 2004 model,
motor konusunda yeni olduum için tabi ki bi şok yaşadım, yılların motorcuları benim bu sölediim konuyu gülerek karşılayabilir yada bu konu daha öncede açılmış olabilir ama genede sölemek istiorum, bu kadar bilinen bir firma ve özel olmayan sıradan bir motorun parçasının neden yetkili firmasında yedeği olmuor, bir tane bile bulunmuor, açıkca ben bir tüketiciyim ve zararımın mantık çerçevesi içinde en kısa sürede karşılanmasını istiorum, ama 4 hafta motorum yatacak az bir süre değil.
Eminim ki eskiden durum daha beterdi , acaba gelişmiş olan ülkelerde de durum böle mi? Yoksa parayı bastıran mı herzaman bu ülkede istediini elde edecek... :jocolor:
Malesef geçen gün ufak bi kaza yaptım motorumda hasar oluştu ve bunlardan en önemlisi gidonun sol kolunun eğilmesi oldu, neticede kaskom vardı ve karşıladı ancak gidonun ve hız göstergesi kapağının gelmesi normal koşullarda 4 haftayı bulacak ve bu arada motor yatacak yada riski alıp motoru o şekilde kullanacım ki ben bu şekilde kullanmak istemiorum, usta bu işleri bildii için bana dhl ile getirt 150-160 euro ya hepsi bir ya da birbuçık haftada gelir dedi. Tabi motorun her kuruşunu kendi cebimden karşıladıım içinde ay sonu hesaplarım karmakarışık oldu, babamız da zengin deil neticede. :silent:
Bu arada motorum kawasaki er5 2004 model,
motor konusunda yeni olduum için tabi ki bi şok yaşadım, yılların motorcuları benim bu sölediim konuyu gülerek karşılayabilir yada bu konu daha öncede açılmış olabilir ama genede sölemek istiorum, bu kadar bilinen bir firma ve özel olmayan sıradan bir motorun parçasının neden yetkili firmasında yedeği olmuor, bir tane bile bulunmuor, açıkca ben bir tüketiciyim ve zararımın mantık çerçevesi içinde en kısa sürede karşılanmasını istiorum, ama 4 hafta motorum yatacak az bir süre değil.
Eminim ki eskiden durum daha beterdi , acaba gelişmiş olan ülkelerde de durum böle mi? Yoksa parayı bastıran mı herzaman bu ülkede istediini elde edecek... :jocolor: