Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Gçenlerde bi dorum sayfasında arkadaşın biri ybr muhabbetinin ortasına dalıp onu bırakın bunu alın diip fazer resmi koymuştu. Arkadaşlar paranız olsa ybr yerine fazer alırmısınız?
wallahi benim ybr 125 im daha doğrusu bi motorum yok:salut: ama fazeri furadada incelem fırsatım oldu gerçekten bence on numara bi makina kendi adıma param olsa tereddüt etmeden alırım
bu ne biçim bi soru para yatırmak istedikten sonra fazer alınır tabi hiç 1 ybr cinin 1sn bile düşüneceğini sanmıyorum.sen alcaksın galiba ybr cilere fazer.tartışılmaz bile fazerle ybr.tamam ybr ciyizde o da FAZER...
Hocam şimdi indim YBR emden.. İlk motorum ve acayip bişi, çokk keyifli.. AMa param vardı ve en iyi seçenek olarak buna yetti senin sorunun cevabıı.. MONEY speaks yani..:rendeer: