ybr125cc cbr 125cc

Katılım
2 May 2007
Mesajlar
290
:pr: bazılarından duydum yamaha ybr 125cc honda cbr125cc yi geçiyomuş nekadar dogru bilemiyom dogruluk payı nedie bilmiyom ilen arkadaş varsa yardım etsin:silent:
 
Katılım
16 Mar 2006
Mesajlar
1,077
tek diyebileceğim şehir efsanesidir o :mrgreen:

teknik özellik bakımından cbr125 daha üstündür.Fiyat-performans açısından ybr 125 daha iyidir.
 
Katılım
7 Eki 2006
Mesajlar
110
honda cbr 125 r de yarış motoru var sanırım....ybr yanında bile duramaz....fiyat açısından cbr 125 r daha fazla fakat her konuda ybr 125 ten üstündür....honda hayat onda:cat:
 
Katılım
29 Eyl 2006
Mesajlar
123
tek diyebileceğim şehir efsanesidir o :mrgreen:

teknik özellik bakımından cbr125 daha üstündür.Fiyat-performans açısından ybr 125 daha iyidir.

iyi demissin bak teknik ozellikleri acisindan tamam 6vites, su sogutmalı falan filan.. performans acısından nasıl ybr üstün oluyor ben onu anlayamadım şimdi biraz anlatırmısın ne gibi bir performansmıs bu ybr'deki ?
 
Katılım
6 Nis 2005
Mesajlar
2,252
bence her ikisini karşılaştırmak bile yanlış biri race biri communter , geçermi geçmezmiye gelincede cbr'da azda olsa beygir farkı 6 vites olması ve Q-ring zinciri olduğu için ybr'nin şansı yok derim , ybr'yi 1,5 sene kullandım...
 
Katılım
29 Eyl 2006
Mesajlar
123
Evet hersey ap-acık ortada bencede hic gerek yok yani ybr mi cbr mi die :) 1kere insan bi dusunur neden bu kadar pahaLi bir motor 125Lik olmasina ragmen diye..
 
Katılım
6 Nis 2005
Mesajlar
2,252
Evet hersey ap-acık ortada bencede hic gerek yok yani ybr mi cbr mi die :) 1kere insan bi dusunur neden bu kadar pahaLi bir motor 125Lik olmasina ragmen diye..

MadBikerMert arkadaşım onu geçsede , daha hızlı gitsede ne olursa olsun aman diyim yollarda falan kapışmayın altındaki motorun lastikleri selesi ve ağırlığı 120 den yukarısını çok fazla kaldıracak bi motor değil , sakin sakin kullanmak varken ne gerek var böyle .......yarıştırmaya :silent:
 
Katılım
16 Mar 2006
Mesajlar
1,077
iyi demissin bak teknik ozellikleri acisindan tamam 6vites, su sogutmalı falan filan.. performans acısından nasıl ybr üstün oluyor ben onu anlayamadım şimdi biraz anlatırmısın ne gibi bir performansmıs bu ybr'deki ?

fiyat -performans açısından dedim.ybr 3500 YTL,cbr 5.500 ytl civarında.Arada 2.000 ytl lik fark var.ybr de cbr de sağlam motorlar.cbr öne çıkartan birkaç özellik var.ybr onun bir gerisinden geliyor.fiyat-performansı böyle açıklayabilirim.

her zaman özelliği çok olan makinaların f/p daha iyi olacak diye birşeyi yoktur.fiyatına ve teknik özelliklerine bakılarak karar verilebilir.
 
Katılım
29 Eyl 2006
Mesajlar
123
MadBikerMert arkadaşım onu geçsede , daha hızlı gitsede ne olursa olsun aman diyim yollarda falan kapışmayın altındaki motorun lastikleri selesi ve ağırlığı 120 den yukarısını çok fazla kaldıracak bi motor değil , sakin sakin kullanmak varken ne gerek var böyle .......yarıştırmaya :silent:

Yok yok gerek duymamda zaten ole bir olaya, kazaların adamı olduk artık en son bacagımızı kırdık platin var simdi akıllındık desem hic olmaz deliyiz doluyuz gencligime vurun artık :pr:

fiyat -performans açısından dedim.ybr 3500 YTL,cbr 5.500 ytl civarında.Arada 2.000 ytl lik fark var.ybr de cbr de sağlam motorlar.cbr öne çıkartan birkaç özellik var.ybr onun bir gerisinden geliyor.fiyat-performansı böyle açıklayabilirim.

her zaman özelliği çok olan makinaların f/p daha iyi olacak diye birşeyi yoktur.fiyatına ve teknik özelliklerine bakılarak karar verilebilir.

bnm bildigim performans cok farklı olay neyse.. anlıyorum ben senin ne demek istedigini bi kere konumuz cok sacma cbr ile ybr yi karsı karsıya koyuyorlar.. tamam sendede ybr var ama bu kadarda savunma bize motorunu bende arkadasların ybr'lerini cok kullandım iyi bilirim.. CBR'ı desen bir baska bilirim 1senedir altımda onunla beraber herseyi yasadık yeri geldi kız arkadaslarımdan bile ona daha cok vakit ayırdım kısacası ben bilirim cbr'ın ne mal oldugunu :cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
2 May 2007
Mesajlar
290
ben hiz bakımından sormuştum bitorlar ki cbr 120 yi geçmiyormuş 5 ile 6. vites arasında fark yok diyolar ama bilmiyorum onndan sordum
 
Katılım
24 Şub 2007
Mesajlar
151
yaw efsane 35 yanı topık acmak ıcın acmıssın yanı bu kadar olur ac sıtelerınden teknık ozellıklerıne bak anlarsın hangısının gecıp gecmıyecegını.hem bınıcı faktoru var kımısı cok ıyı motora bıner kımısı bınemez ıyı bınen ybr ıle gecebılır. ama normal sartlarda aynı kıloda 2 adamı bındır ybr cbr ı gecemez.once forumda okuyun arastırın ondan sonra topık acın 2 motor hakkındada bı dunya yazı var forumda.kıtleyın bu gereksız sayfayı lutfen
 
Katılım
6 Nis 2007
Mesajlar
19
riske girmeyi seviyorsan herkezi geçersin.Bana göre hangisinin geçtiği önemli degil.Sonuçta ikiside 125'lik motor.
 
Katılım
2 May 2007
Mesajlar
290
ben gerçekten ögrenmek için açtim kemalpaşada oturuyom bürda bi çocukta var o söledi diyoki ybr cbr yi geçiyomuş ama ban inam adım dogruluk payı varmı dişye sördum.... cbr si olan çocuk diyoki 130 u geçmiyormış bide arkadaşım ilgin için saol ama forumları dolaştom cbr sukadar yapar diye yazan bir yer bulamdım:(
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
893
Valla ben cbr 125 ile yokuş aşağı 155km gördüm. 10bin km deyim ve hiç sorunsuz gidiyorum nazar deymez inş.

Hiçbir ybr 125 bırak 155km/s süratı, 120km/s bile zor yapıyor. E buda cbr125 daha iyi demek oluyor (Hız bakımından kanıt)

Hertürlü zaten cbr125 daha iyi. Hakikaten kim çıkardıysa bu muhabbeti cok tebirk etmek istiyorum teee konya'ya kadar gitmiş konu yuh yani.
 
Katılım
2 May 2007
Mesajlar
290
nazr deymesin insallah ilk ginki gibi kullanırsın allah kazadan beldan çalınmadan koruusun ellerine sglık
 
Katılım
1 Mar 2007
Mesajlar
528
bu karşılaştırmalar cok yapıldı ama gereksiz bence tek kelimeyle
ybr nerde cbr nerde hem o cbr ı gecen ybr lerde bı suru oynama var
o halde bile bence geçemez fakat gecse bile en fazla 5 km fazla hızla gecer
ben rahat 135 goruyorum rampa asagı basmadım
hangi ybr duz yolda 135 goruyo? orj halde ki ybr ler tabi kimisi 105 bile geçemio ya bırakın bu muhabettleri taş catlasın 120 oda zor
 
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
2,162
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ybr duz yolda en fazla en fazla 120-130 cbr yi sıkıştır 150 yapacagı kesın hiç ybr cbr yi geçebilirmi ybr de 140 kadran var cbr 150 yapıyor
 
Katılım
13 Eki 2007
Mesajlar
355
ya bırak cr yi ybr hem performans bakımından hemde parca bakımından daha ıyı ve ybr nın brazıl malı var bende 140 vurdum duz yolda ızlemenızı tavsıye ederım ybr 125 yazın anlarsınız kılometresi farklı zaten oburlerınkı duzbeyaz brazil malı 2004 yılında aldım ama hala kız gıbı
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst