- Katılım
- 3 Haz 2007
- Mesajlar
- 1,150
- Konu Yazar
- #1
bu gün şehir dışına çıktım biraz(elmadağ tarafına).şehir içi gibi dur kalk olmadan bir 15 km gittim.
ortalama 65 km hızla felan.durduğumda avcumun hala titreştiğini hissedebiliyordum.gidonu çok fazla sıktığımı düşünmüyorum.çünki daha uzun süre şehir içinde gittiğimde aynı şey hiç olmamıştı.
şimdi bu motorla uzun yolculuk yapılamaz mı?sorun sizce nede?
amortisörde problem olabilir mi?yada lastik havalarını ölçtürmedim.aşırı hava basılmış olabilir mi?(havayı daha önce basmışlardı.)
ortalama 65 km hızla felan.durduğumda avcumun hala titreştiğini hissedebiliyordum.gidonu çok fazla sıktığımı düşünmüyorum.çünki daha uzun süre şehir içinde gittiğimde aynı şey hiç olmamıştı.
şimdi bu motorla uzun yolculuk yapılamaz mı?sorun sizce nede?
amortisörde problem olabilir mi?yada lastik havalarını ölçtürmedim.aşırı hava basılmış olabilir mi?(havayı daha önce basmışlardı.)