ybr

Katılım
18 Kas 2008
Mesajlar
6
arkadaslar ben 17 yasındayım 3 senedir scoter motor kullanıom ehliyeti aldık sayılır uzun yola cıkmayı dusuyorum gidis gelis 1300 km acama yamaha ybr mi yoksa honda innova mı(yada sizin solemek istedigiz bir model) bide bu motorların son hızlarını soyler mısınız(innovayla kendim 135 yaptım herhangi bi ayar varmıdır)
 
Katılım
24 Şub 2006
Mesajlar
664
arkadaslar ben 17 yasındayım 3 senedir scoter motor kullanıom ehliyeti aldık sayılır uzun yola cıkmayı dusuyorum gidis gelis 1300 km acama yamaha ybr mi yoksa honda innova mı(yada sizin solemek istedigiz bir model) bide bu motorların son hızlarını soyler mısınız(innovayla kendim 135 yaptım herhangi bi ayar varmıdır)

sayılmaz once ehlıyet al kardesım:farao:
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hangi tarz hoşuna gidiyosa onu al. Ama seni vitesli motor paklar.
 
Katılım
4 Ağu 2008
Mesajlar
1,597
CBF 150 diyorum .

Hayabusa ilede güzel bir başlangıç yapabilirsin.Biraz fazla yakar ama :queen:
 
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
2,162
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Innova diyorum,Innova'nın 135 km yaptığı doğrudur.YBR ile 110-115'i geçemezsin.
 
Katılım
18 Kas 2008
Mesajlar
6
cbf lerin gorunusu guzel deil saglam motor ama ybr alacam ama 115 120 km az rx 115 iiii guzel hızı felanda uzub yola cıkılmaz
 
Katılım
4 Ağu 2008
Mesajlar
1,597
cbf lerin gorunusu guzel deil saglam motor ama ybr alacam ama 115 120 km az rx 115 iiii guzel hızı felanda uzub yola cıkılmaz

Güzel değil mi ? Tamam güzellik görecelidir ama resimlerden bakıp karar vermeyin. YBR ile CBF'yi yan yana koyun bakalım insanlar hangisine bakıyorç:cat:
 
Katılım
21 Ara 2007
Mesajlar
254
V-Max yakışır, hem yanında ehliyet de veriyorlar..
1300 değil 3333333 km.yol yaparsın..:pr::queen:
Dört kolluya binince tabi...:salut:

Şaka şaka en iyisi önce A2 ,sonra YBR..:bounce:
 
Katılım
24 Şub 2008
Mesajlar
1,958
Scooter dersen dylan ve Vespa 200cc ve üstünü tavsiye ederim.Viteslide cbf150 ve innova.
 
Katılım
26 Eyl 2007
Mesajlar
7
slmarkadas bende 17 yasındayım bende honda cgl 125 var ybr ıle aynı ama son hızda ybr yı gecıyorum bn sana sunu dıyeyım honda hayat onda bence yha cbr 125 r ya da cbf 150 derım rahatın ıcın :cat:
 
Katılım
18 Kas 2008
Mesajlar
6
arkadasta ybr var cgl yide titanıda skyjet f5 de gectim ehliyet sınavınıda kazandım bi cıkarması var ondan aldım sayılır dedim
dalga gecemeyin yani :mad:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst