- Konu Yazar
- #1
Hayırlı ramazanlar cümleten. Arkadaşlar motosiklet memlekette ben İstanbul'dayım. Memlekette ise tamirciye götürme imkanımız yok maalesef köy bölgesinde. İstanbul'a getirecektik fakat bazı aksilikler oldu iptal oldu. Şimdi ben yarın sabah yola çıkıyorum izindeyim. Memlekete gitmişken MOTUL 10W yağ alıp gideceğim internetten de bir kaç yere baktım farklı motosikletlerin keçe değişimine. Lokma ve anahtar takımım var. Sekman pensesi gerekli mi öyle yazıyor da? Bu konu hakkında bilgi verecek olan var mı arkadaşlar nasıl yağ ve contasını değiştirebiliriz? Elimden az çok tamir işi gelir. Daha önce motor bloğundan yağ kaçıyordu açıp keçesini değiştirmiştim, debriyaj, gaz telini de değiştirmiştim. Tabii basit işler biraz daha karışık görünüyor keçe olay.
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:48 ----------
Güncel arkadaşlar
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:48 ----------
Güncel arkadaşlar