yBR Olmuş Cbr -- gözlerine inanamayacaksın :|

Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
56
ya o motorun ustune altına fazladan kapak koysan nolur bisiklet tekeri olan motordan ne hayır gelir. cbr yada ybr ikiside :farao:
 
Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
416
ya o motorun ustune altına fazladan kapak koysan nolur bisiklet tekeri olan motordan ne hayır gelir. cbr yada ybr ikiside :farao:

bu kadar küçümsediğin motora binlerce kişi biniyor bi okadarıda almanın hayallerini kuruyor ben bu motora 2 yıl bindim cokta güzel harika diyebileceğim bir motor küçümsemeni anlayamadım
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
56
oncelikle benim bindigim motorda super bsy degil, ben kucumseme anlamında demedim onu fakat lastikleri gercekten bisiklet lastigi boyutlarında ve hıc guven vermiyo bu yuzden fikrimi soyledim. saygılar
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst