YBR mi satmak iistiyorum ama!!!

Katılım
18 Mar 2005
Mesajlar
35
Arkadaşlar, 2005 model 1400 Km de mavi YBR mi satıp CBF250 almayı düşünüyorum ama 2. elde fiyatlar çok oynak. Fiyat belirlemekte zorlanıyorum. Sıfırının bile 2600YTL ye satıldığı söyleniyor. Yeni almış olan arkadaşlara soruyorum şu an anahtar teslim fiyatı nedir? (yamahanın sitesinde 2.925 diyor ama?) Bir de 2.el ruhsat masrafı ne kadar tutuyor. 400YTL olduğu söyleniyordu bir dönem. Gerçekten o kadar mı?

Bilgi veren herkese şimdiden teşekkürler.
 
Katılım
16 Eyl 2005
Mesajlar
39
cyrano bende arn mi satmak istiyorum.. bikaç yere sordum scooter için bile 400 ytl ye yakın tutarmış:pr: CBF250 bulabildinmiki bildiyim kadarıyla gelmiyor buraya:silent:
 
Katılım
18 Mar 2005
Mesajlar
35
Bart, Honda CBF250 almak istiyorum, Twisterin yenisi yani. Onu da pek satan yok galiba, sahibinden com da sadece 1 tane var
 
Katılım
4 Kas 2005
Mesajlar
147
arkadaşım cbx 250 dediğin sahibinden deki 3650 olan motor u diyosan ben bi arkadaşa baktırdım yaramaz kazalı şasede eğrilik var o yüzden fiyat oynak dikkatli seçim yap benimde bi arkadaşım senin gibi 2005 ybr sini verip cbx düşünüyo ona bakıyoduk...temiz bulursan banada haber ver..
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
Bart' Alıntı:
cyrano bende arn mi satmak istiyorum.. bikaç yere sordum scooter için bile 400 ytl ye yakın tutarmış:pr: CBF250 bulabildinmiki bildiyim kadarıyla gelmiyor buraya:silent:

forumda satmak isteyenler kısmında var. arattırırsan bulursun. fiyatları 2.el cbf250 5500ytl civarı.
sıfır motor alıp plaka taktırması kendin yaparsan 100ytl civarı. sigortacıya yada motorcuya yaptırırsan vekalet verceksin artı para verceksin. 150ytl yi bulur.
kendin yaptırmak en iyisi. 2.el satış masraflarına gelince 210-300 arası noter satış masrafı var. motorun özelliklerine modeline cc sine göre.
noter satışından sonrada ruhsat çıkartcaksın yani 300-400 arası.
 
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
Noter 200 civarı tutar, plaka değişecekse ruhsat işlemleri 120 civarı değişmeyecekse 30-40 civarı tutar.
 
Katılım
20 Mar 2005
Mesajlar
417
geçen sene sonunda arkadaşıma aldığımız ybr'nin deviri 175 ytl tutmuştu. Ama heşeyi ile bir gün kendimiz uğraşıştık. 400-500 diyenlere inanmayın, trafik müşavirlerinin ekmeğine yağ sürüyorlar sadece....
Ayrıca sanırım ybr ile cbf250'nin alım satımı aynı fiyat, çünkü bu değer cc üzerinden hesaplanıyor diye hatırlıyorum....
 
Katılım
18 Mar 2005
Mesajlar
35
arkadaşlar demek istediğim şu ki; ben şimdi motoruma 2.500 yazsam, 400 de alım satımı var sıfırı zaten şu kadar (ne kadarsa onu da öğrenemedim) diye itirazlar gelir. ama benim motordan daha eski ve km si fazla motorlar için 2.500 yazanlar var. Satabiliyorlar mı bilmiyorum ama ben makul olmak istiyorum. Zarar etmek te istemiyorum tabi ki.
 
Katılım
1 Eyl 2005
Mesajlar
566
Motor sıfırdan farksızsa 2,200'den fazla fiyat istememen gerekir. Plaka değişmese bile minimum 250 lira masrafı var. Bu işten zarar etmeme gibi bir ihtimal yok.
 
Süper Moderatör
Yönetici
Katılım
10 May 2005
Mesajlar
4,906
Motosikleti
Harley Davidson Softail 107
cyrano dostum sen o yazanlara bakma, onların çoğu satmak için yazmıyor iş olsun diye yazıyor. Gerçekten satmak istiyorsa kişi kendisi olsa kaça alır düşüncesiyle yazmalı. Honda Transalp ın sıfırı 12.218 YTL ama adam 2. el e yazmış 13.000 YTL, şimdi bu gerçekten satmak mı istiyor. Hayır, bence dayak yememiş.

Sen kabaca şöyle bir hesap yazmalısın ;
Şu anda YBR nin sıfırı 2.750 YTL ye filan mal oluyor (evet sitede 2900 küsür yazıo ama bayi fiyatları bu civarda) Şimdi bu 2750 den ortalama 300 YTL alım satım masrafı düş, kaldı 2.450. Yaklaşık olarak %10 gibi de kullanım payı düş, kaldı 2.200. Aşağı yukarı fiyatı bu olsa gerek, zaten mantıklı olan satış ilanlarına bakarsan bu ortalamayı yakalarsın.
 
Katılım
19 Ara 2005
Mesajlar
41
merhabalar
15 gun once ybr mi 2700 e aldım
2550 + 150 ruhsat için odedim.pazarda cok temiz olanllar 2200'e satılıyordu.
bence alacagın maksimum para budur.yalnız biraz daha beklersen ybrnin kış kampanyası biter.Bi de zaten yaza giriyoruz daha iyi bi fiyata satabilirsin.
 
Katılım
6 Nis 2005
Mesajlar
2,252
cyrano dostum öncelikle daha önce motor tecrüben varmı bilmiyorum ama eğerki yoksa ilk motorunu 1.400 km'de satma kararı alman bence çok yanlış
ikinci olarak cbf 250 dediğin motor 21 beygir bişey ve fiyatı gerçekten çok pahalı(sıfırı) ,2.elleride 5'den aşşağı düşmüyo sanırım
benim sana tavsiyem altındaki motorla bi 5-6 ay daha takılıp cebindeki parayada para katıp 6-7 arası bişey yapınca gidip bi tane kawasaki ER5 alman ,hem makina 50 beygir hemde 500cc artık gerisini sen düşün....

ybr 2.el satılık ilanlarınada gelince 2004 model bile olsa 2.000 ytl'den aşşağı zor düşüyo.
 
Katılım
18 Mar 2005
Mesajlar
35
Arkadaşlar hepinize teşekkür ederim, aydınlattığınız için. Özellikle Eyong çok net yazmışsın saol. GazSesi senin dediğin de çok doğru yazı beklemek daha mantıklı görünüyor. Çünkü motor bana çantası ve tubeless lastikle 3100e maloldu. Biloo motor tecrübem bu kadar (şimdi 1500 oldu) ama 2 gündür işe motorla gidip geliyorum otobanda çok zorlanıyorum. 80 e kadar motor iyi ama sonra hızlanmamakta inat ediyor. o zaman da 4 tekerliler sıkıştırıyor. ayrıca 100ü de geçemedim. Er-5 en büyük hayalim ama ciddi korkuyorum ondan. işte o biraz fazla gelebilir bana :))
 
Katılım
22 Şub 2006
Mesajlar
4
Noter tasTiKLi Motor Deliisİ

arakadaslar Ben Yenİyim SiteNİzdee Ben Sizdenn KAzadan Cikma 3-4 milyara 500cc yarİS Motoru arİYorum BilGiniz OlURsa BAna YAzaRsANiz SeVinirim YArisTA KAzaDAn Cikma ucuz FiYAtada OLur Bilginiz OLsuNDA varsa BiLDiNiz Yerde Bir haber VErinn :)
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
ilan sitelerinde gerçekten mantıksız ilanlar var. özellikle honda fiyatını çektikten sonra ilanlar eski fiyatlara göre duruyor. cbr125e 4000ytl istiyolar. arada 100-200ytl kalıyor sıfır için. cbr600f in fiyatı 13.840 ilanlarda 2. ellerde halen çok yüksek fiyat isteyenler var. ilanların ciddiyeti önemli.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst