Ybr mi sallanıyor yoksa ben mi?

Katılım
10 Ocak 2016
Mesajlar
488
Bugün uzun yola çıktım 80 kmh üstünde aşırı savruldum korktum 60-70 le gittim.
Üstümde rüzgardan koruyan mont yok ve üstündeki standart lastikler.Mont alsam lastik değiştirsem fark eder mi?
 
Katılım
6 Şub 2016
Mesajlar
1,111
yıbır sallanıyor olabilir.. bazen de cok sallantılı bir yerden işten geliyorsanız o da yapmış olabilir sizde.. Mesela tekne de kaldığım günler de motor üstünde sanki motor sallanıyormuş gibi hissediyordum ama motordan indiğimde de devam ediyordu bazen..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst