- Katılım
- 28 Ağu 2013
- Mesajlar
- 14
- Konu Yazar
- #1
Arkadaşlar hafta öne 0 km ybr 125 aldım.İstanbulda E-5 ve tem de motor kullandığımız için haliyle 80-100 civarında gitmek gerekiyor.Ama çogunluk 60-70 civarında.Vites geçişlerim150 km ye kadar 5000 devirde oldu.Şuan 150-400 arasını 6000 devirde geçiş yapıyorum.5.vitesde ise 7000 devir en fazla nadirde olsa 8000olarak hız yaptım.Benim hesaplarıma göre 17 kuruş km de ve 100 km de 3.5 litre ortalama.Sizce çok fazla değilmi bu yakıt rodajda olsa bile.
Diğer sorumda 300 km den sonra vites geçişleri daha sert ve zor geçmeye başladı.Arada bir 3 e yada 4 e geçerken zorlanıyordu.Bu gun işe gelirken ışıklarda durdum.Kalkerken 1 den yukarı geçmedi sağ çektim uğrastım zorla geçti.Ayağım bile acıdı o derece yani .1 kaç defa böle olduktan sonra düzeldi işe geldim.İnşallah akşam giderken aynı sorunu yaşamam.Ama motosiklet park halinde iken çok güzel vites geçişleri şık şık otoruyor.Acaba yag değişimini 1000 km beklemeden 500 de yapsammı.
Sizden ricam lütfen tecrübelirinizi benimle paylaşın,yanlış yaptığım bi durum varsa düzelteyim.
Diğer sorumda 300 km den sonra vites geçişleri daha sert ve zor geçmeye başladı.Arada bir 3 e yada 4 e geçerken zorlanıyordu.Bu gun işe gelirken ışıklarda durdum.Kalkerken 1 den yukarı geçmedi sağ çektim uğrastım zorla geçti.Ayağım bile acıdı o derece yani .1 kaç defa böle olduktan sonra düzeldi işe geldim.İnşallah akşam giderken aynı sorunu yaşamam.Ama motosiklet park halinde iken çok güzel vites geçişleri şık şık otoruyor.Acaba yag değişimini 1000 km beklemeden 500 de yapsammı.
Sizden ricam lütfen tecrübelirinizi benimle paylaşın,yanlış yaptığım bi durum varsa düzelteyim.
Son düzenleme: