YBR 125 TEN BMW F650 GS'E GEÇİŞ

Katılım
16 Eyl 2014
Mesajlar
3,050
Merhabalar,

Bana denk geldi, okudum. Çok keyifli.. Acaba bende yapabilir miyim, yaparım ya neden yapamayım derken, böyle bir konuya denk gelmek şans oldu.. Sizlerle de paylaşmak istedim, çok keyifli .


Blog buradadır.

Kazasız belasız
 
Katılım
25 Nis 2016
Mesajlar
571
Para varsa geçilir, verirsin parayı vurursun kırbacı, gelsin ducatiler gitsin gs'ler.
 
Katılım
16 Eyl 2014
Mesajlar
3,050
Para varsa geçilir, verirsin parayı vurursun kırbacı, gelsin ducatiler gitsin gs'ler.

para her zaman durumu kurtarmıyor

Açıkcası çoktan istediğim motoru alır ,sürebilirdim.Ama günün birinde,ne ailemi bensiz bırakmak isterim , ne de sevdiklerimi üzmek isterim. Ne de en iyi ihtimalle sakat kalmak .. 125 cc ileyim hala .. Eğitim bile kurtarmıyor,dilediğin eğitimi al uygulayamadıktan sonra işe yarıyor mu? Kesinlikle ben kendim için konuşuyorum ,tecrübemi , yeteneğimi , sınırlarımın bilincinde olarak bir model düşünmeliyim.
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Nis 2014
Mesajlar
2,207
Adam iki kisi 4 litre yaktirmis makineye. Mukemmel rakamlar.

Benim icin daha onemli olan kismini atlamis F650 gs`in temizini bulabilmek. Malum siteye de ulkedeki motosiklet kullanicilarinin coguna da guvenmiyorum.
 
Katılım
16 Eyl 2014
Mesajlar
3,050
Adam iki kisi 4 litre yaktirmis makineye. Mukemmel rakamlar.

Benim icin daha onemli olan kismini atlamis F650 gs`in temizini bulabilmek. Malum siteye de ulkedeki motosiklet kullanicilarinin coguna da guvenmiyorum.
Arıyorsan bir bak bence :)
uşakta vardı bir makina, Anatolian Tigers üyelerinden birinin garaj motoru idi, 18.000 küsür tl ye satacaktı , km si de düşüktü haliyle. Ben çok niyetlenmiştim ama cidden erken benim için daha ,bari bilindik birine gitsin :mrgreen:
 
Katılım
27 Nis 2014
Mesajlar
2,207
Arıyorsan bir bak bence :)
uşakta vardı bir makina, Anatolian Tigers üyelerinden birinin garaj motoru idi, 18.000 küsür tl ye satacaktı , km si de düşüktü haliyle. Ben çok niyetlenmiştim ama cidden erken benim için daha ,bari bilindik birine gitsin :mrgreen:

Usakta su an Bmw markali 2 adet motosiklet var hepi topu :) ikisi de tanima uymuyor.

Favorilerimde cok motosiklet var ama ellerim bombos yuregimde bir sizi :salut:

Motosikletim satilirsa kredi ekleyip evladiyelik bir makine alarak defteri kapatmak istiyorum. rerere tenere istiyoruz ama 20 kagitin uzerinde.

Bakcez :santa:
 
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
1,488
Şimdi bu gibi aletler ne kadar rahat yumuşak gaz tepkisi olsada şehir için hiç idal bir makine deyil alınır gezilerde ilk motor olarak kulanılır ve mutlu olunur şehir içinde pişmanlık gibin birşey ve şu tel jantları görünce o lastiğin içinde olabilecek şamrel beni hep soğutmuşdur dubleks olup patlasa bi köpük sıkıp tamirciye kadar gidersinde bu şamreli değiştiremez aracı iterek götüremez çekiciyiçağırım 200 tl bayılmak gerekir :)

Hadi niyetlendiniz iyi hoşta bu kadar eskiye niye gidiyonuz honda nc750 tarzı yeni modeler var abs çiçek gibin nc700 ler var
 
Katılım
22 Nis 2014
Mesajlar
296
Maddi imkan varsa düşülmez yapılabilir bir proje . Ben uzun yolda ybremle giderken bazen cidden sıkılıyorum ya şu düzlükte de azcık gaz açsam falan diyorum dememle kalıyor :flower: ... Hele rampalarda ı ı :salut:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Tem 2014
Mesajlar
154
bende düz yolda ramalarda gaz acmak istiyorum acıyorum da gitmiyor ki motor nerdese inip koşssam ondan hızlı koşarım :)
nc 750X ler güzelmiş manuel ve otomatik vites hoşuma çok gitti ama sele boyu cok yüksek geldi bana bu akşam ona cok sardımda boy dan kaybediyoruz napalım :(
 
Katılım
5 Tem 2015
Mesajlar
3,027
f650gs yi kullanırsınız; zorluk çekmezsiniz. bir ara forumda ben de uzun yol yapacağım motor arıyordum eğer gördüyseniz. transalp f650gs gibi motorları denedim f650 gs kadar rahat bir motor görmedim. Çok sakin ve lineer devirlenen, çok stabil giden bir makina. selesi de oldukça alçak 1.70 in altında boyuma rağmen hiç zorlanmadım. Tek sıkıntı yaratabileceği şey ağırlık... Bir de 2005'in altı pek tafsiye edilmiyor, yedek parçasını bulmak çok zormuş. Ayrıca bakımları ve parçaları çok pahalıymış. Temizini bulmak zor; iyi bir ustanız varsa temizini bulursunuz. Ben öğrenci olduğum için bir de ustam olmadığı için almadım (Alamadım).

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:09 ----------

48 kg lik adamım. CBR250 yeter bana uzun yolda tek başıma.
 
Katılım
16 Eyl 2014
Mesajlar
3,050
DIKKAT GKB
Gereksiz kamuoyu bilgilendirmesi :p
Konuyu okuyacak olan arkadaslara hitaben,
yapmayin , yapabilirim demeyin , etmeyin oyle 125 den 650 ye gecisler :) dusunuyor insan , ben yaparim diyor ama beklenti istekler , gercekler ile örtüşmüyor.

650 icin cok erken oldugu ve canimi da yolda bulmadigimdan, uzun yillar da surmek istedigimden oturu 125 den 250 ye gectim.

Herkesin ustesinden gelebilecegi karabilecegi harç degil, kesinlikle.
 
Katılım
15 May 2016
Mesajlar
1,960
DIKKAT GKB
Gereksiz kamuoyu bilgilendirmesi :p
Konuyu okuyacak olan arkadaslara hitaben,
yapmayin , yapabilirim demeyin , etmeyin oyle 125 den 650 ye gecisler :) dusunuyor insan , ben yaparim diyor ama beklenti istekler , gercekler ile örtüşmüyor.

650 icin cok erken oldugu ve canimi da yolda bulmadigimdan, uzun yillar da surmek istedigimden oturu 125 den 250 ye gectim.

Herkesin ustesinden gelebilecegi karabilecegi harç degil, kesinlikle.

ne aldın peki ?
 
Katılım
16 Eyl 2014
Mesajlar
3,050
Şimdi gördüm.
Nerdeee,
100, 125, 250, şu an 250 oldu.
100 cc den direkt geçmem mümkün değil.
Mt 25

Maddi olarak geçmek sorun değildi. Her zaman para biriktiren bir insan oldum. Hala öyledir. Üniversite hazırlıktan itibaren birikim yapıyordum harçlıklarımdan, ayrıca çalıştım cafede, orda burda. Hep kenara ayırıp, altına falan yatırım yapmıştım. Tek masrafım benzin, ekipman, yemek içmek falandı o dönem. Keşke o zamandan alsaydım da dursaydı, şimdi mümkün değil :)
 
Son düzenleme:
Katılım
13 May 2017
Mesajlar
1,702
Şimdi gördüm.
Nerdeee,
100, 125, 250, şu an 250 oldu.
100 cc den direkt geçmem mümkün değil.
Mt 25

Maddi olarak geçmek sorun değildi. Her zaman para biriktiren bir insan oldum. Hala öyledir. Üniversite hazırlıktan itibaren birikim yapıyordum harçlıklarımdan, ayrıca çalıştım cafede, orda burda. Hep kenara ayırıp, altına falan yatırım yapmıştım. Tek masrafım benzin, ekipman, yemek içmek falandı o dönem. Keşke o zamandan alsaydım da dursaydı, şimdi mümkün değil :)

3 sene sonra iyi görmüşsün aga
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst