birazzz agresif derken abi ? biraz açarmısın konuyu ?
ya abi merak ettiğim şey aslında kullanımda motorun virajlara girimi bnm 2 adet motorum var bi ybr 125 bide yuki 150cc scooter bizim sempte tanıdık abilerimde büyük yarış motorlarından var onlardan sohbetler esnasında bilgiler alıyorum bi yarış motorununn viraja girdiğinde yol tutuşu nasıldır ybrde güvenli bir şekilde motoru yatıra biliyorum ama scooterde sanki altımdan hayıp gidicekmiş hissi yaratıyoo 600lük bi makinada bu nasıldır ?