Ybr 125 Esd mi Mondial Mh 125 Drift mi ?

Katılım
27 Tem 2011
Mesajlar
983
Selam arkadaşlar.Daha öncede konu açmıştım tam apache alacaktım ki bazı olumsuzluklar nedeni ile ertelendi.
Şimdi ise yeni motor zamanı geldi diye düşünüyorum.Aklımda iki model var
1.Yamaha YBR 125 ESD
2.Mondial MH 125 DRİFT
Bütçem:Sırf motor bütçem 3500 tl civarı.
(Cbf veya Apache düşünmüyorum)
Bir yanda japon bir yanda çinli e tabiki japon iyidir ama forumda oldukça drift kullanan var ve memnunlar gibi görünüyor.Eğer ybr kadar kaliteli ise 2.el ybr yerine 0 bir drift alabilirim.
İki motoruda kullanan arkadaşlar + ve - şeklinde yazarlarsa çok makbüle geçer.
İyi günler.
 
Katılım
26 Haz 2013
Mesajlar
15
Ybr hakkinda pek bilgim yok ama japon herzaman japondur :)
cinlilerin bakimini yaptin mi japon kadarda olmasa sana dayanir.
bi abimde drift vardi memnun ama yuksek devirde artci titremeden rahatsiz oluyormus bilgine.
 
Katılım
18 Haz 2013
Mesajlar
582
Arora ar180'e bakarsan 2 sindende vazgeçebilrsin. Bütçen için konuşuyorum tabi fakat ybr125 tabiki :)
 
Katılım
2 Ağu 2012
Mesajlar
453
Selam arkadaşlar.Daha öncede konu açmıştım tam apache alacaktım ki bazı olumsuzluklar nedeni ile ertelendi.
Şimdi ise yeni motor zamanı geldi diye düşünüyorum.Aklımda iki model var
1.Yamaha YBR 125 ESD
2.Mondial MH 125 DRİFT
Bütçem:Sırf motor bütçem 3500 tl civarı.
(Cbf veya Apache düşünmüyorum)
Bir yanda japon bir yanda çinli e tabiki japon iyidir ama forumda oldukça drift kullanan var ve memnunlar gibi görünüyor.Eğer ybr kadar kaliteli ise 2.el ybr yerine 0 bir drift alabilirim.
İki motoruda kullanan arkadaşlar + ve - şeklinde yazarlarsa çok makbüle geçer.
İyi günler.


Driftimi satiyorum 66kmde istiyosan yardimci olurum sifirina 200-300fazla verme buda sifir :)
 
Katılım
2 Ağu 2012
Mesajlar
453
Hayir motordan yana hicbir skntm yok zaten cok tutuldu cok iyi motor adimada bakarsan actigim konularada bakarsan 2 agustostan beri tum forum halkinin kafasini drift diye yemisimdir tek sorunum ailemin uzulmesi yoksa motoru seviyorum ama drifte asigim :)
 
Katılım
28 Ağu 2010
Mesajlar
1,148
walla kardeşim tamam ybr kaliteli yamaha piyasası war ama 4 bin tlm olsa yine drift alırım ybr ye bindikten sonra driftin performansını anladım hele ybr 125 esdede gram performans yok ybr alcaksan 2004 ybr al daha iyi hem sağlam hem performanslı onun dışında arora ar 180 de güzel fakat yedek parça bulmada filan sıkıntı yaşanabilir... drift aldım çok memnunum 1 gram pişman deilim
 
Katılım
1 Haz 2013
Mesajlar
305
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Çak bi 125 duke
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
630
Duke cok para be 4.500 Euro Absli modeli 11bin küsür + plaka ruhsat. ha güzel motor mu ŞAHANE ama o para verilmez.. Bakımı aksatmaz nazik kullanırsan drifti gayet sorunsuz kullanırsın.
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
2004 model YBR'ye ben 1000 TL bile vermem. 2 BG fark için 10 yıllık motor mu alınır ?
 
Katılım
1 Haz 2013
Mesajlar
305
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Duke cok para be 4.500 Euro Absli modeli 11bin küsür + plaka ruhsat. ha güzel motor mu ŞAHANE ama o para verilmez.. Bakımı aksatmaz nazik kullanırsan drifti gayet sorunsuz kullanırsın.

Muğla'da 125 duke var bitane 6600 tl adam indirir hatta ama 30bin km de
bi bak derim sahibinden de 125 duke de cikar 6600tl
Cok uygun olduğundan dikkatimi cekti fakat bisi göremedim
 
Katılım
24 May 2009
Mesajlar
240
2004 modele tam 3250 tl verdim demir malzemenin ömrü 1000 yıldır. 10 yıl önemli değil nasıl kullanıldığı çok daha önemli değilmiydi. Üstelik parça fiyatları çok uygun eskise tamirine dahi gerek yok yenisi zaten bedava
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
24 Haz 2011
Mesajlar
5,247
Ybr sağlamdır. Parçası boldur. Uzun yolda çoğu zaman sıkıstırırım gık demez,şişmez. Artçı ile kullanımda bayılmaz. Rodajı iyi yapılmıs ybr stabil 100-110 gider. İbrede ne gösterirse gercek hızı odur.( Gps ölçümünde) Çok sıkıstırsan bile 3 lt'nin üstüne cıkmaz yakıtı.. 125 cc commuter kategorisinde en iyisidir.

Drifti kullanmadım bilmiyorum ama cok yakısıklı,aldıgı yorumlar itibari ile ülkedeki çinli modeller içinde kalite bakımından gayet yeterli,üzmeyecek bi motor.

Ama 3500 tlye 2.el temiz bir ybr benim tercihim olurdu.
 
Katılım
29 Nis 2012
Mesajlar
267
taksitle sıfır ybr al derim servislerle uğraşmazsın yağını değiştir yeter. arıza çıkarmaz. satarkende zarar etmezsin. şimdiki aklım olsa kaliteden taviz vermezdim
 
Katılım
26 Nis 2013
Mesajlar
21
ybr güzel motor , ayrıca japon malı...
ama drift kötü motor değil , çin malı uzak dur diyene de ınanma... sıkıntı cıkarmaz
 
Katılım
15 Ağu 2012
Mesajlar
696
drift 3-3.5 lt yakıyor diye çok duydum,bence 2.el ybr bak. satarken zorlanmazsın hem. ama bence o kadar parayı ybr ye vereceğine apache al derim. daha güçlü,daha torklu,yakıtıda ybr yle aynı gibi. kalite olarakda bi fark yok.bu benim görüşüm...
 
Katılım
22 Kas 2012
Mesajlar
5,397
drift 3-3.5 lt yakıyor diye çok duydum,bence 2.el ybr bak. satarken zorlanmazsın hem. ama bence o kadar parayı ybr ye vereceğine apache al derim. daha güçlü,daha torklu,yakıtıda ybr yle aynı gibi. kalite olarakda bi fark yok.bu benim görüşüm...

O 3.5 lt degerlerini daha hic goremedim nedense son gaz gidersen fazla yakar bu alet 135 kmh he kadar cıkıyor hızı :)

Ybr deyilki bu drift gaz kolu cabuk tepki veriyor bende veriyom ayarı :)

Titresim yok bu motorda zamanla gevseyebilecek vidaların üstesinden gel yeter getir bu Tvs yide onun titresiminede bir bakalım :)

Biz mh drift kullanıcıları olarak alıstık bu durumlara cin malı hekes alma der isteyen alır istemeyen almaz
 
Katılım
27 Tem 2011
Mesajlar
983
Arkadaşlar şuan çinli kullanıyorum inanın vida sıkmaktan bıktım motorun kaportasıda sağlam olmalı ayrıcz drift 135 gider iyi ama titreşim olup sağından solundan ses gelirse bir anlamı kalmaz.(drifti sadece örnek olarak verdim)
Hocam 0 apache fiyatı 5.150 cvarı çok yakışıklı ama o motora o kadar fazla
 
Katılım
15 Ağu 2012
Mesajlar
696
O 3.5 lt degerlerini daha hic goremedim nedense son gaz gidersen fazla yakar bu alet 135 kmh he kadar cıkıyor hızı :)

Ybr deyilki bu drift gaz kolu cabuk tepki veriyor bende veriyom ayarı :)

Titresim yok bu motorda zamanla gevseyebilecek vidaların üstesinden gel yeter getir bu Tvs yide onun titresiminede bir bakalım :)

Biz mh drift kullanıcıları olarak alıstık bu durumlara cin malı hekes alma der isteyen alır istemeyen almaz

apache almadan önce 1 sene mondial mc-x im vardı söyliyeyim bu arada :) apache min mc-x imden tek kötü yanı arkamda oturan uzun yolda biraz daha fazla yoruluyor.yolcu basamakları titrediği için.diğer her türlü apache diyorum.malzeme kalitesi,güç,özellikle yakıt :cat:

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:49 ----------

Arkadaşlar şuan çinli kullanıyorum inanın vida sıkmaktan bıktım motorun kaportasıda sağlam olmalı ayrıcz drift 135 gider iyi ama titreşim olup sağından solundan ses gelirse bir anlamı kalmaz.(drifti sadece örnek olarak verdim)
Hocam 0 apache fiyatı 5.150 cvarı çok yakışıklı ama o motora o kadar fazla

yeni kasaya 5.150 verme zaten. bir kaç grenaj dışında herşey aynı. 2012 kasa az km li,temiz,sorunsuz 2.el apache al derim. 3000-3500 tl arası rahat bulursun. sıfır alırım dersen 4.500 e mal olur masraflarla
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
4000 TL'ye çık düzgün bir YBR al, satarken de aldığın paraya sat.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst