Maxie Katılım 1 Mar 2007 Mesajlar 4 4 Mar 2007 Konu Yazar #1 Bizde yazalım. Ben motorumdan oldukça memnunum, dünyaya bi daha gelsem bi daha ybr alırım.
S sonix Katılım 16 Mar 2006 Mesajlar 1,077 4 Mar 2007 #3 buradayız http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-modelleri/3794-yamaha-ybr125.html