Ybr 125 & CBF150 & Kanuni windy s 125 & Mondial mh 125 drift

Katılım
21 Nis 2013
Mesajlar
7
arkadaşlar ben bu yaz ehliyet almak istiyorum ve planım şu ehliyeti alıp motosikleti almak ama şu 4 motor arasında kaldım hepsi ideal ve güzel motorlar...
Motordan anlayan arkadaşlar lütfen konu dışına çıkmadan bu motorların serilik & tork & son hız ve motosikletin dayanıklılığı & ve yakıt bilgileri hakkında en ideal motoru açıklayarak söylerseniz çok sevinirim :)
selametle:cat:
 
Katılım
31 Ağu 2012
Mesajlar
1,349
Motosikleti
Fazer8 abs
dostum öyle bir motor modelleri yazmışınki burda kan gövdeyi götürür.
japonlarla çinliler pek anlaşamaz.
her motorun + sı ve - si var senin gönlün hangisine yatkında onu al.
 
Katılım
17 Ara 2012
Mesajlar
1,799
Motosikleti
SuZan
başlangıç için en ideal. temizini bulursan düşük km'de bir Honda Activa scooter. en azından demirden.. yeni başlıyorsun madem korumlarını giy atla activaya.. yatçaz kalkças yatças kalkças yatças kalkças hooop.. şarkısıyla trafige kapalı alanlarda başarılar :)
 
Katılım
25 Eyl 2010
Mesajlar
100
Ybr 125 en dayanıklı ve ideal olanı ancak fiyatı fazla. Bunu alacak paran varsa diğerlerini düşünme.

Cbf 150 tasarımı kötü param olsa da almam.

Kanuni Windy S 125 bunların içinde en kalitesiz motor drift ile aşa yukarı aynı fiyat ama drift daha hoş ve performanslı.

Drift 125 bunların içinde en ideali forumda çok fazla kullanıcısı var yorumları okuyabilirsin fiyatı uygun verilen parayı son kuruşuna kadar hakediyor 2. eli de güzel satarken sıkıntı çekmessin.

Alternatif olarak 100cc cub alabilirsin kullanımı kolaydır bakımı kolay ve ucuzdur ayrıca yakıtı da çok az :) 2. El çinli temiz bişey bulursan kaçırma.

---------- Post added at 14:49 ---------- Previous post was at 14:42 ----------

başlangıç için en ideal. temizini bulursan düşük km'de bir Honda Activa scooter. en azından demirden.. yeni başlıyorsun madem korumlarını giy atla activaya.. yatçaz kalkças yatças kalkças yatças kalkças hooop.. şarkısıyla trafige kapalı alanlarda başarılar :)

İlk kez motor kullanacak birine scooter önerilir mi 2 yıldır motor kullanıyorum sadece bir kez scooterda düştüm. İlk motorum çinli 100lük cub idi hiç düşmedim kullanımı scooterdan basit. Scooterın tekerlek küçük olduğu için kontrolü zor acemi biri için kullanımı zor.
 
Katılım
1 Eyl 2012
Mesajlar
5
bende senin gibiydim driftmi ybr mi derken kendimi ybrnin üstünde buldum naked devam edicem bu motordan sonra ybr 125 esd gayet seri ve güçlü drift kadar hız yapmıyor bunuda bil max hız 100 km/h düz yolda ama verdigin parayı hakeden makina temizini bulursan al pisman olmazsın
 
Katılım
4 Mar 2012
Mesajlar
2,100
Ybr 125 en dayanıklı ve ideal olanı ancak fiyatı fazla. Bunu alacak paran varsa diğerlerini düşünme.

Cbf 150 tasarımı kötü param olsa da almam.

Kanuni Windy S 125 bunların içinde en kalitesiz motor drift ile aşa yukarı aynı fiyat ama drift daha hoş ve performanslı.

Drift 125 bunların içinde en ideali forumda çok fazla kullanıcısı var yorumları okuyabilirsin fiyatı uygun verilen parayı son kuruşuna kadar hakediyor 2. eli de güzel satarken sıkıntı çekmessin.

Alternatif olarak 100cc cub alabilirsin kullanımı kolaydır bakımı kolay ve ucuzdur ayrıca yakıtı da çok az :) 2. El çinli temiz bişey bulursan kaçırma.

---------- Post added at 14:49 ---------- Previous post was at 14:42 ----------



İlk kez motor kullanacak birine scooter önerilir mi 2 yıldır motor kullanıyorum sadece bir kez scooterda düştüm. İlk motorum çinli 100lük cub idi hiç düşmedim kullanımı scooterdan basit. Scooterın tekerlek küçük olduğu için kontrolü zor acemi biri için kullanımı zor.

o sensin...

bence de en ideali scooter..ama alıcak 2. el, satıcak aynı paraya yada çok az zararla..adam yaptı ki biliyor
 
Katılım
30 Nis 2010
Mesajlar
527
Cb125e kullanırken satıp daha güçlü olan 125mh drift ve 150 mcx denedim.
Sonuç hafiften titreyen cb125e motorumu daha çok sevdim.

Mondialin sadece motoru güzel. İyi gidiyor.
Fren hissiyatı yok virajlarda güven vermiyor durup kalkmalarda debriyaj saçmalıyor hopluyor falan vites geçişleri vasat.

Tüm bu söylediklerim cb125e ye göre kötü bulduğum yönlerdi.
Varsın daha az hızlı gitsin ama stabil olsun dedim cb125e ile yola devam ettim.
Tercih sizin, Mh125 drift 150 mcx parasına göre güzel motor. Kullanan arkadaşlar memnun ben sevemedim.
 
Katılım
21 Nis 2013
Mesajlar
7
arkadaşlar beni aydınlattiginiz için çok teşekkür ederim. Bende biraz araştırdım ve sonucunda driftin bana daha uygun olduğunu düşünuyorum bir kere deneyeceğim bu motoru eger begenmezsem bizim buralarda alıcı cok 1 yil. kullanırım satarım birine üstüne para ekleyip motorumu değiştiririm bidahada mondial e bakmam bile ama drift kendini sevdirirse orası farkli tabi ;)
 
Katılım
22 Kas 2012
Mesajlar
5,397
Cb125e kullanırken satıp daha güçlü olan 125mh drift ve 150 mcx denedim.
Sonuç hafiften titreyen cb125e motorumu daha çok sevdim.

Mondialin sadece motoru güzel. İyi gidiyor.
Fren hissiyatı yok virajlarda güven vermiyor durup kalkmalarda debriyaj saçmalıyor hopluyor falan vites geçişleri vasat.

Tüm bu söylediklerim cb125e ye göre kötü bulduğum yönlerdi.
Varsın daha az hızlı gitsin ama stabil olsun dedim cb125e ile yola devam ettim.
Tercih sizin, Mh125 drift 150 mcx parasına göre güzel motor. Kullanan arkadaşlar memnun ben sevemedim.

- Virajı tamamen bana göre lastik ile alakalı

- Frenler iyi ön fren yüzünden 2 sefer önü kitledim ( fren yampasını bilecen ön disk arka kampana olması gerekende bu )

- Vites geçişleride yağ ile alakalı ama çin olmasına rağmen dediğiniz gibi motor bloğu sağlamdır yolda komaz
 
Katılım
28 Ocak 2006
Mesajlar
464
garip 1701 arkadaşım hondayı ya bilmiyosun yada kullanmadan direk kötülüyorsun bende cbf 150 vardı 4 dörtlük de memnundum yağına zincirene bakımına dikkat et bakımlarını aksatma seni kesinlikle üzmez keyifli ve uzun ömürlü sürüşler sunar ki kuryeler genelde neden cbf 150 tercih eder bi sor bakalım!!!
 
Katılım
11 Mar 2014
Mesajlar
233
koray_77 katılıyorum cbf 150 motorum var herkes elindeki motoru över diğer bahsettiğin motorları kullanmadığım için yorum yapamam biara mondialin uzantısını hatırlayamayacağım 150 cc lik bir motorunu kullandım çok hafif ve güven vermiyordu motorunu sağlamlığını bilmem cbf e gelince 9-11 Lt benzinle 375-400 km yol yapıyor şehir içi ve dışı karışık 3 senedir kullanıyorum hiç bir arızasını görmedim forumlarda yağ eksiltiyor diye okumuştum 1600 metre rakımda 2985 metre rakıma(karabek geçiti)(van/Bahçesaray) hiç durmadan 2 kişi uygun viteslerle tabi çıktım banamısın demedi ve yağını kontrol ettiğimde eksiltme söz konusu deildi,benzini koy hiç durmadan 400 km yapabilirsin kısaca memnunum crf 250L ALDIĞIMDAN istemeyerekte olsa satıyorum (hanım zorluyor malum) düşünürsen 2009 model 6880 km de inanılması zor ama gerçek memurum boş vaktim kısıtlı olduğundan fazla kullanamıyorum.Tek tavsiyem ne alırsan al acele etmeden ve sahibine bakarak al apachi sürücülerden almamakta fayda var.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst