- Katılım
- 5 Tem 2013
- Mesajlar
- 857
Termal içlik, üzerine artık ne giyiyorsanız tshirt, kazak vs. Onun üzerine polar veya neopren mont, yelek gibi bir şey. Sonra file montunuzu giyin, göğüs fermuarını çekmeden evvel 3-4 yapraklık gazeteyi koyun ve kapatın. Mis gibi gidersiniz. Alt kısım için yine içlik, normal pantolon ve olmazsa olmaz diz örtüsü. Elciklerede elcik rüzgarlığı, yazlık eldiveniniz ve onun üzerine imkan varsa kışlık bisiklet eldiveni, 1 beden büyük olsun.