Yazlık bot veya çizme (tavsiyelerinizi içerecektir)

Katılım
9 Mar 2015
Mesajlar
162
Herkese keyifli sürüşler. Yazlık çizme yada bot almak istiyorum. (Ne kadar önemli olduğunu forumda anladım) bot için 350 tl bütçe ayırdım. Ve yalnızca yazın kullanıcam sizlerin tavsiyelerinizi bekliyorum.
Not : bu konuyu güncel tavsiyeler bulamadığım ve içinden çıkamadığım için açtım.
 
Katılım
21 Mar 2014
Mesajlar
225
Bende şık bişey aradım ama türkiyede yok güzel kullanışlı hep yurtdışında estetik ürünler var
 
Katılım
21 Mar 2014
Mesajlar
225
ebayden cayır cayır aliyolar ben aliexpreste 100 dolar falan bi para kaybedince ağzım yandı
 
Katılım
11 Tem 2011
Mesajlar
661
Bende almayı düşünüyoru.kışlık yds kullanıyorum yazlığı hakkında bilgi verebilecek arkdaş varmı.
 
Katılım
4 Nis 2015
Mesajlar
996
O zaman yds'nin yazlık modellerine bir bakayım ben yarın okmeydanı feyizoğluna bi uğrıcam umarım orda seçenek çoktur boşuna o kadar yol gitmiyim.

Yazlık modelinden aldım dün elime ulaştı henüz motorum olmadığından deneyemedim fakat ürün bence fiyatı konusunda cok iyi ve kaliteli hic boşuna gidipte convers türü ayakkabılardan almaya gerek yok ağırlık olarakta kalıbının aksine hafif ve işçilik süper çok beğendim ben tavsiye ederim :)
 
Katılım
19 Ocak 2015
Mesajlar
458
Motosikleti
BMW F650 GS (2006)
Şu anda TCX marka çizme giyiyorum ama çok eskidiği için ben de yeni bir bot alacaktım.

Yaz gelmişken, yazlık bot alayım dedim, şunu seçtim: http://www.motosikletaksesuarlari.com/TCX-Airtech-Yazlik-Uzun-Gore-Tex-Motosiklet-Botu-Siyah_18004.html

Ama bunun kışlık versiyonu da aynı fiyat: http://www.motosikletaksesuarlari.com/X-FIVE-PLUS-GORE-TEX_12412.html

O sebeple, kışlık versiyonunu alacağım.
 
Katılım
4 Nis 2015
Mesajlar
996
Şu anda TCX marka çizme giyiyorum ama çok eskidiği için ben de yeni bir bot alacaktım.

Yaz gelmişken, yazlık bot alayım dedim, şunu seçtim: http://www.motosikletaksesuarlari.c...zun-Gore-Tex-Motosiklet-Botu-Siyah_18004.html

Ama bunun kışlık versiyonu da aynı fiyat: http://www.motosikletaksesuarlari.com/X-FIVE-PLUS-GORE-TEX_12412.html

O sebeple, kışlık versiyonunu alacağım.

Bence de kışlık versiyonu daha güzel ve sağlam iyi bir tercih olur.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst