- Katılım
- 9 Mar 2015
- Mesajlar
- 162
- Konu Yazar
- #1
Herkese keyifli sürüşler. Yazlık çizme yada bot almak istiyorum. (Ne kadar önemli olduğunu forumda anladım) bot için 350 tl bütçe ayırdım. Ve yalnızca yazın kullanıcam sizlerin tavsiyelerinizi bekliyorum.
Not : bu konuyu güncel tavsiyeler bulamadığım ve içinden çıkamadığım için açtım.
Not : bu konuyu güncel tavsiyeler bulamadığım ve içinden çıkamadığım için açtım.