Yazık diyorum başka da birşey demiyorum

Katılım
3 Kas 2008
Mesajlar
142
Diğer insanlara zarar vermeyeceğin bir alanda kim ne yapmak istiyosa yapabilir.İsterlerse son sürat duvara çarpsınlar ama onların trafikte yaptığı bir hatayı (bırakın hatayı her yer çur tümsek dolu) başka sürücülerin çekmesi ihtimali kadar aptalca bir şey olamaz.

Sırf bu tarz tehlikeli motosiklet kullanıcıları yüzünden hiçbir dört tekerli araç yakınında motosiklet görmek istemiyor
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Yapılan yanlış tabikide ama ;

Hem yoğun trafik !
Hem 120 km Hız !
Hemde Birbirlerinin benzin deposuna ayak uzatıp, aralardan gitmek !!!

Bunlar biraz çelişkili..

Aynen katılıyorum banada şaibeli geldi.

120km zaten bir SS için hız bile sayılmaz, dolayısıyla yukardaki bazı yorumlara bakınca SS'e binenlerin hepsine p.. denmiş gibi hissettim üzücü tabi.

Ha bir adam 120'le giderken arkadaşının motorunun deposuna ayak sokuyorsa bunlar dört duvar arasında arkadaşça kim bilir neler yapıyorlardır, orası ayrı:p

Böyle abuk subuk haraketler, haklısınız kötü.

Gömlekle, jöleli saçla, şortla, güneş gözlüğüyle kullananlara da, haklısınız kötü.

Acaip gereksiz akrobasiler, haklısınız kötü.

İyi de böyle bakarsak motor kullananların çoğu p..

Yapacak adam bunu moped'le de yapıyor.

Birinin dilinin kemiği yok forumda gazlıyor, öbürünün bileğinin kemiği yok motorla gazlıyor...

Al onu vur buna.:farao:
 
Katılım
17 Ara 2008
Mesajlar
7,327
aYe, zaten bildiğim kadarıyla o bahsi geçen yol metrobüs sayesinde daraldı.. 120 km hızla ayaklar birbirinin depoda iken yani yanyana iken nasıl makas atıp aralardan geçiyorlar bunu hala çözemedim..
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
aYe, zaten bildiğim kadarıyla o bahsi geçen yol metrobüs sayesinde daraldı.. 120 km hızla ayaklar birbirinin depoda iken yani yanyana iken nasıl makas atıp aralardan geçiyorlar bunu hala çözemedim..

O yoldan metrobüs inşaatı devam ederkende bittikten sonrada hemen hemen her gün kartal-bakırköy 1000RR'la gittim geldim.

Yolda sık sık 299 kilit gördüğüm zamanlarda oldu makas attığım zamanlarda.

O açıdna bakınca 120 soft bile kalıyor, ama dersenki 120'le yan motora ayak uzat sonrada makas at yok abi burda bir yanlış var.

Böyle gazlarken sürekli aynalara bak, aynı zamanda gözünü önden ayırma, o ivmelenmene rağmen arkandan birşey gelmeyeceğinide bilsen sürekli çok hızlı bir şekilde dön arkanı kontrol et v.s. v.s. en ufak hata adamın kafasını gövdesinden ayırır, nereye yan motora ayak uzatıyosun.:silent:
 
Katılım
15 Nis 2009
Mesajlar
70
Haraket gerçektir, değildir bişey diyemeyeceğim, belki o derece fantastik abiler vardır da,
ben bir SS kullanıcısı olarak bir (daha doğrusu iki) SS üzerinde bu samimiyete karşıyım arkadaşım :D
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
1,159
çok süper olmuştur :p bir eş bulursam bende bir gün yapmak istiyorum böle şeyler:)
 
Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
10,285
herşeyi anladım hız, teker, stopi, adranalin, akrobasi eyvallahhh daaa ................birinin bacagı diğerinin deposundaydı!....... bu ne yaa nasıl bir saçmalık nasıl bir hırstır bu?
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
666
Ben bu tip insanların hayatlarındaki sorunları, sıkıntıları, beceriksizliklerini ve tatminiyetsizliklerini trafikte tatmin ettiklerine inanıyorum. İşyerinde, evinde ve diğer sıkıntıları tatmin etmek için en uygun yerin trafik olduğunu sanan bu tip insanlar olduğu sürece, trafikte huzurlu olmayı unutmalıyız...

çok güzel bir video vardı
aradım ama bulamadım
videoda böyle araç kullanan kişilerin ŞEYLERİNİN küçük olduğu ima ediliyordu
yanlayarak araba kullanıyor yanında kız arkadaşı falan, araba durunca çocuk kıza nasıldı der gibi bakıyor kız da serçe parmağı ile "galiba seninki ufak" gibisinden bir işaret yapıyor
bu temada 5-6 farklı senaryo vardı
ahanda işte bu videoyu alıp izletmeli onlara
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
çok güzel bir video vardı
aradım ama bulamadım
videoda böyle araç kullanan kişilerin ŞEYLERİNİN küçük olduğu ima ediliyordu
yanlayarak araba kullanıyor yanında kız arkadaşı falan, araba durunca çocuk kıza nasıldı der gibi bakıyor kız da serçe parmağı ile "galiba seninki ufak" gibisinden bir işaret yapıyor
bu temada 5-6 farklı senaryo vardı
ahanda işte bu videoyu alıp izletmeli onlara

Şeyin büyüklüğüyle manyaklığın büyüklüğünün orantılanması bence saçma ama diyelimki orantılı.

Bu durumda söylendiği gibi ters orantılı değilde doğru orantılı olduğunu düşünürüm.

Arapların manyaklıkları ve şeyleri konusunda şüphesi olan var mı?:p

[YT]1InZCpvY25s[/YT]

Bir yanlışı düzeltmeye çalışırken başka yanlışlar yapılmamalı.:)

Video olarak ekledim ama hata verdi, şöyle linkte ekleyim;
http://www.youtube.com/watch?v=1InZCpvY25s
 
Son düzenleme:

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
kesinlikle

o trajikomik video örneğini verirken çoğumuzun örnektekine benzer araç kullandığını unutmuşum

Videodakiler arap, şeyleri konusundaki kamuoyunun fikri belli zaten, ha manyaklık diyince bunlardan manyağıda yoktur.

Sadece ileri sürülen tez tamamen asılsız onu ifade etmek için ekledim, yoksa trafikte bunları görmek istemem.

En ufak bir gerçeklik payı olsa bütün araplar gay olurdu heralde.:silent:

Yoksa böyle araba sürmeyi geç bizim memlekette bu arabalara binecek adam bile yok, en az V8 alayıda benzinli. :cherry:
 
Katılım
4 Ocak 2008
Mesajlar
1,876
BRAVO TAM GAZ DEVAM AFERİM HEYTT BE KİM TUTAR SİZİ :mrgreen::pr::pr::pr::pr:
Az yapmışlar keşke bide ayağını tekerleğe sürtüp çekseydi :cherry:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
2,408
Videodakiler arap, şeyleri konusundaki kamuoyunun fikri belli zaten, ha manyaklık diyince bunlardan manyağıda yoktur.

Sadece ileri sürülen tez tamamen asılsız onu ifade etmek için ekledim, yoksa trafikte bunları görmek istemem.

En ufak bir gerçeklik payı olsa bütün araplar gay olurdu heralde.:silent:

Yoksa böyle araba sürmeyi geç bizim memlekette bu arabalara binecek adam bile yok, en az V8 alayıda benzinli. :cherry:

murat nerden biliyon belki bu araplar gey :queen::queen::queen:
 
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
721
herkesin canı kendinin

Yaptiklari hareketler ile yalnizca kendi hayatlarini tehlikeye sokuyorlar ise cok yaniliyorsun arkadasim.

Bunu anlatmak zor neyse bunu gecelim. Bu hareketleri yapan arkadaslar, hayat benim olumden korkum yok vs diyebilirler bunu da anladim. Hadi en ekstrem ornek, aileleride buna onay verebilir, herhangi bir kaza sonrasi uzulmedik, oyle yasamak istiyordu diyebilirler.

Iki araba arasindan 150 km ile slalom yaparak gecerken, arabanin tekinin aynasina takildin, sonra kendini yerde buldun. Biraz once aynasina takildigin araba kurtaramadi uzerinden gecti. Hadi sen zaten gittin, ailende hic uzulmedi, kimse sana uzulmedi diyelim. Peki sana carpan arabanin icinde ki insana, hayat boyunca vicdaz azabi yasatma hakkini sana kim veriyor?
 
Katılım
15 Nis 2009
Mesajlar
70
Yaptiklari hareketler ile yalnizca kendi hayatlarini tehlikeye sokuyorlar ise cok yaniliyorsun arkadasim.

Bunu anlatmak zor neyse bunu gecelim. Bu hareketleri yapan arkadaslar, hayat benim olumden korkum yok vs diyebilirler bunu da anladim. Hadi en ekstrem ornek, aileleride buna onay verebilir, herhangi bir kaza sonrasi uzulmedik, oyle yasamak istiyordu diyebilirler.

Iki araba arasindan 150 km ile slalom yaparak gecerken, arabanin tekinin aynasina takildin, sonra kendini yerde buldun. Biraz once aynasina takildigin araba kurtaramadi uzerinden gecti. Hadi sen zaten gittin, ailende hic uzulmedi, kimse sana uzulmedi diyelim. Peki sana carpan arabanin icinde ki insana, hayat boyunca vicdaz azabi yasatma hakkini sana kim veriyor?

altına imzamı atacağım yorum budur :cat:
 
Katılım
5 Nis 2007
Mesajlar
1,882
bu tip insanlar şaşkın ve sonradan görenlerdir..
altı üstü motosiklet şakası olmaz :cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst