- Katılım
- 8 Eyl 2016
- Mesajlar
- 2,484
Tornavida var zaten bir kaç tane.Bir iki takımda eski bist takımları var ama bazılarının uçları falan gidik.Bişeye lazım olunca taşımak falan sorun oluyor.Bide başka bişey lazım olunca tee 4 kata çıkıp geliyorum.Herşeyin içinde olduğu böyle set düşünüyordum zaten.İyi oldu.
