Yaylada bahar ..

Katılım
18 Eki 2005
Mesajlar
393
Bugün Yücel'le biraz erken buluşup günü değerlendirmeye karar verdik..
Sabah 09:00 Konyaltı benzinci buluşmasının ardından yiyecek , içecek , yedek benzin .. vb. alışverişinden sonra yola çıkmadan anı belgeliyoruz..
58bea573.jpg


Geyik Bayırı köyüne gelmeden saptığımız toprak yol geçit vermiyor..
b068363f.jpg


Bu gezimizde çok güzel kamp yerleri keşfettik..
Burası da onlardan biri..
01c57e9f.jpg


Feslikan Yaylası'na varmadan saptığımız bir orman yolunda yine çok güzel bir kamp yeri keşfediyoruz..
111e5b8a.jpg


Yaylaya geç gelen baharın izleri kameramıza takılıyor.
eb202050.jpg


Bu yol da ileride son buluyor.. Neşemiz sürüyor..
"Yollar bitmez."
feb2b810.jpg


Hiçbir yere bağlantısı olmayan bir kaç orman yolunda dolandıktan sonra Feslikan Yaylası'na giderken yol kenarına konuşlanmış keçi ağılına misafir oluyoruz..
11ce0106.jpg


Saklıkent'e bağlantısı olan bu yolu kış aylarında kar yüzünden tamamlıyamamıştım.
Yolda bizi selamlayan bu yaşlı ağacı çok seviyoruz..
3476d0cd.jpg


Hatta ben o kadar seviyorum ki alıp eve götürmek istiyorum..
Ama başaramıyorum..
Ona biraz reiki verip yolumuza devam ediyoruz..
234b8df4.jpg


Saklıkent'in arka yamaçlarına henüz bahar gelmiş..
Yaklaşık 2000 m yükseklikteyiz..
2a837d03.jpg


d711f576.jpg


24fe8290.jpg


65464d12.jpg


2fcd7bf7.jpg


1c1c9a5f.jpg


811ad514.jpg


Yaylada piknik yapan bu aileye yol soruyoruz..
Yanlış yoldaymışız.. Bu yol geldiğimiz yere çıkıyor..
db627d24.jpg


Geri dönüp bu dağın arkasından dolanacağız..
29f96404.jpg


Sonbaharda geçtiğim bu yolu , dağa gölgesi düşen buluttan hatırlıyorum..
7a5986d2.jpg


Bir hatıra fotosu daha..
a6d9af22.jpg


Bu gün sudan yana şansımız açık..
Her dönemeçte bir çay ile karşılaşıyoruz..
7c716870.jpg


Bu da Yücel'in objektifinden..
7304a0f0.jpg


Bu pofuduk yeşillikleri de kucaklamak istiyorum ama dikenleri izin vermiyor...
a477a2ca.jpg


Ormanın içine daldığımız bu yerde çam kokularına esir düşüyoruz bir süre..
99406d14.jpg


bd269147.jpg


537e3288.jpg


Sonunda midemizden gelen isyanı bastırmak için mola veriyoruz..
8121dac8.jpg


Güzel bir yemek ve dinlenmeden sonra yeniden yola çıkma hazırlığımızı izleyen çiçekler..
1ec4455e.jpg


Bu da Yücel'in objektifinden..
f4204b61.jpg


Dönüş yolunda hiç kullanmadığımız bir yola girerken bir Java'lı ile konuşuyoruz..
Bu inişi motoru çalıştırmadan yapmamızı öneriyor.."Buralara benzini bidonlarla getiriyoruz." .. diyor.
Bu öneriyi daha sonra bir çok inişte kullanıyoruz..
Toplamda 3-4 km bedava yolculuk pek hoş doğrusu..
00b756cf.jpg


e81ae221.jpg


Yolda yine bahar..
7b068b70.jpg


Katırtırnağı kokusu bütün yamaçları kaplamış..
59723ae2.jpg


Son molamızı günün kamp yeri seçtiğimiz bu derenin başında veriyoruz..
051e2cf9.jpg


Günün ağacı..
51bf2159.jpg


Bu fotoğraf da gezinin bana etkisini açıklıyordur sanırım..
b73256c0.jpg


Mutlu geziler...
 
Katılım
18 Eyl 2005
Mesajlar
267
Harduro üstadım sen ve arkadaşın ve de katırlarınız yine delmişiniz dağları aşmışınız yaylaları, sitenin belgesel kanalı gibisin Allah elden ayaktan düşürmesin yolun, gazın ve şansın açık olsun bütün güneyli motorculara sevgiler... :)
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
yine yine güzel bir gezi. artık harduro klasiği oldu bu geziler :)

gezilerinizin devamının da güzel olması dileğiyle.

bu arada günün ağacına bayıldım. çok ilginç
51bf2159.jpg
 
Katılım
24 Nis 2006
Mesajlar
209
Sayenızde Antalya yaylalarında bızde gezıp bıraz cam havası teneffus ettık arkadaslar. guzel bır gezı olmus. Turkıye'mızın her yerı cok guzel ama Antalya bır baska guzel....:cat:
 
Katılım
24 Ağu 2005
Mesajlar
929
Hocam harikasınız. Biri gezimi dedi ?
işte budur.
Yazılar süper, fotoğraflar harika. bi fotoğrafta yeşile bürünmüş kayalara hayran kaldım. Motorcu abimizde hayran kalmış ki dokuya temas etmekten kendini alamamıs..
daha nice gezilere hocam??
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
vayyy...Endurocuların piri Nezih abi burdaymış...fotolar yine enfes...Neyşınıl Geograf ambiansı yani...bişey dikkatimi çekti abi...keçilere bu kadar nasıl yaklaştın...çok ürkek olurlar normalde...
 
Katılım
18 Eki 2005
Mesajlar
393
hedowich' Alıntı:
süper olmuş walla ellerinize sağlık
Sende sağol kardeşim..

HULK' Alıntı:
yine delmişiniz dağları aşmışınız yaylaları
Uzun bir gündü.. Yaklaşık 160 km nin 100 km si toprak yollarda idi..

ylmzzz' Alıntı:
bu arada günün ağacına bayıldım. çok ilginç.
Bu da Yücel'in kamerasından günü ağacı..
372gs.jpg
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
teşekkürler harduro günün ağacı Yücel abinin kamerasından daha iyi gözükmüş.

bu geziler sayesinde ben de, siz de çok iyi bir fotoğraf arşivi yapıyoruz:cat:
 
Katılım
18 Eki 2005
Mesajlar
393
VOYAGER' Alıntı:
Turkıye'mızın her yerı cok guzel ama Antalya bır baska guzel....:cat:
Yücel'in dediği gibi ; "Daha 1 yıl gezsek , bitiremeyiz biz Antalya'yı."


rEnE' Alıntı:
Motorcu abimizde hayran kalmış ki dokuya temas etmekten kendini alamamıs..
Temasım biraz acılı oldu , doku kendini korumaya almış dikenleriyle.::unsure::


mete_han' Alıntı:
keçilere bu kadar nasıl yaklaştın...çok ürkek olurlar normalde...
Ürkütmeden yavaşça yaklaştım yanlarına..
Hepsi geviş getiriyordu.. Bu yüzden rahatlarını bozmadılar sanırım..
pic00146ar.jpg
 
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
58
@ Harduro: Eline sağlık. Tekeli yarım adasının güzelliklerini yine mükemmel bir şekilde yansıtmayı başarmışsınız.

Bu geziye katılamamakla neleri kaçırdığımın pek ala farkındayım :pr:

Ama önümüzdeki pazar için randevu defterimi yırttım. :cherry:

Saygılar
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
3,903
Dear Harduro,Affınıza sığınarak evlatlık kabul edermisiniz? :queen: Yaşamın bu güzel nüanslarını bizlerle paylaşma inceliğini gösterdiğiniz için ailem adına size teşekkür ederim:rendeer:
 
Katılım
18 Eki 2005
Mesajlar
393
camadan' Alıntı:
keşke sizlerle gelebilsem
Umarım bir gün olur..


watergun' Alıntı:
Gerçeğini görsem herhalde bu kadar canlı ve renkli olamazdı.
Işığın arkadan gelmesi renkleri daha da canlandırmış..


rider89' Alıntı:
Yine harika bir gezi :p
Teşekkürler..


mirrorside' Alıntı:
Bu geziye katılamamakla neleri kaçırdığımın pek ala farkındayım :pr:
Ama önümüzdeki pazar için randevu defterimi yırttım.
Bu pazar gezi yok , şansına küs..:pale:

İHTİYAR' Alıntı:
Dear Harduro,Affınıza sığınarak evlatlık kabul edermisiniz? :queen: Yaşamın bu güzel nüanslarını bizlerle paylaşma inceliğini gösterdiğiniz için ailem adına size teşekkür ederim:rendeer:
Ailenize ve size selam ve sevgilerimi sunuyorum..
Kardeşim olarak kabul etsem ..?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst