Yaya yolu mu,yoksa bostan yolu mu..

Katılım
21 Nis 2005
Mesajlar
58
Adamlar haklı. Biz insanlara saygılı olmadıkça insanlardan bize saygılı olmasını bekleyemeyiz. Scooter kullandığı için her delikten geçmeye çalışmak kaldırımdan yaya yolundan gitmek gibi hakkımız yok.
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
İyi olmuş, o ufacık yola giren motorla yaya olarak ben karşılaşsam düzgünce yol vermeseydi ben atardım o adamı çukura.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst