- Katılım
- 3 Ocak 2011
- Mesajlar
- 259
- Motosikleti
- PİAGGİO BEVERLY 500
- Konu Yazar
- #1
İstanbul da yaşamadığıma dua ediyorum..http://webtv.hurriyet.com.tr/2/4193...ukura-dustu-diye-az-daha-dayak-yiyecekti.aspx
İstanbul da yaşamadığıma dua ediyorum..http://webtv.hurriyet.com.tr/2/4193...ukura-dustu-diye-az-daha-dayak-yiyecekti.aspx