yavrunun değişimi..

Katılım
1 Ağu 2012
Mesajlar
854
yavrunun önceki hali..

wm7z.jpg



ve sonraki hali..

6shn.jpg
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
3,349
Ufak tefek yapılan değişiklikler nasılda motoru bambaşka hale getiriyor :)
 
Katılım
1 Ağu 2012
Mesajlar
854
aynen, özellikle ufak ufak stickerlar güzel oldu :)

• Touring cam (PP)
• Jant seritleri (PP)
• Turuncu vites kolu
• Yag filtre kapagi (PP)
• Bagaj montaj düzenegi (Touratech)
• Katlanabilir aynalar (Touratech)
• Fren hidroligi kapagi (PP)
• Debriyaj hidroligi kapagi (PP)
• Katlanabilir arka fren kolu (Touratech)
• türlü cikartmalar (motosiklet.net cikartmasi icin yer ayirdim)
• Arka fren korumasi (turuncuya boyadim, henüz monte etmedim - Touratech)
• Ön disli korumasu (turuncuya boyadim, henüz montajini yapmadim - Touratech)
• Radyatör koruma kafesi (Touratech)
• Kisa arka kuyruk (henüz montajini yapmadim - RomaTech)
• Genis ayaklik, eskisi Touratech sizlere ömür yenisi KTM'den (PP)
 
Katılım
14 Ara 2012
Mesajlar
1,522
Sol taraftaki binada ışık patlaması var :)

Jantlardaki şeritler güzel durmuş,
turcamı olsamıymış,olmasamıymış :silent: sanki başka bir hava var -mi +mı çözemedim :)
 
Katılım
1 Ağu 2012
Mesajlar
854
touring cam adi üsünde touring icin zaten, cumartesi yolculuk var hazirliklara simdiden basladim ;)

isik patlamasi cok normal - dandik iphone kamerasi ile cektim..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst