yatırdım motoru lanet olsun..

Katılım
19 May 2008
Mesajlar
187
dün akşam gece 00.30 gibi biraz gazlayasım geldi motoru çıkarıcam oda ne...!
dükkanın anahtarları kayıp uzun bi arayıştan sonra anahtarları buldum ve çıktım yola, çıkmasaymışım daha hayırlı olacakmışya neyse,
avcılar sahile indim bi bakındım, oradan gazlamaya gidecektim, sahilde nerdeyse durduğum yerden düştü motor 5-10 km bu kadar çizileceğini tahmin etmezdim.
sol grenaj hem çatladı hem farklı yerlerden çizildi sol kapaktada çizik var, öyle canım sıkıldıki kaskı çıkardım denize fırlatacaktım sinirden :pr:
ordan eve geri döndüm, ne moral kaldı ne motora binme hevesi.


şimdi nerede yaptıracağım onu araştırıyorum, sol grenaj tek parça boyanacak çatlağıda yapılacak, tavsiye edebileceğiniz grenaj ustası varsa yazmaktan çekinmeyin.

bir kaç tanede resim ekleyeyim

1496.jpg


1501.jpg


1503.jpg


1505.jpg
 
Katılım
19 May 2008
Mesajlar
187
sağolun arkadaşlar, oluyo arada böyle şeyler ama ben kendime kızıyorum, nasıl yaptım böyle aptalca bi hata. :pr:
 
Katılım
1 Eki 2008
Mesajlar
1,071
Değerli kardeşim, endişe etmeyiniz.. Motosiklet işin içinde isede yana yatırma olayıda vardır.. Bununla geçmiş olsun.. Hele hele sizin ki gibi yüksek performans motorlarda bu basit bir olay.. Grenaj, çizik, çarık, sinyal.. Önemli değil en kötü ihtimal yeni grenaj yeni sinyal alınır.. Önemli olan motor bloğu.. Mekanik arıza olmadığı sürece bence bunlar tıpkı yağ filtresi, yağ gibi sarf malzeme olarak görüyorum.. Biraz maddi kayıp o kadar.. Halbuki, silindir gömleği yamulsa, sübablar ayar kaçırsa, yada ne bileyim krank kırılsa düşünsene motor bloğu açılacaktı... Bir motorun bloğu açıldı mı fabrika ayarını hiçbir ustanın tutturamayacağını düşünüyorum.. O sebeble grenaj sinyal önemli değil..
 
Katılım
21 Kas 2007
Mesajlar
3,832
sağolun arkadaşlar, oluyo arada böyle şeyler ama ben kendime kızıyorum, nasıl yaptım böyle aptalca bi hata. :pr:

sıkma canını . cüzdanın düştü farzet. 1000 lira verip yaptırabileceğin şeyler bunlar. 5000 lira verip eskisi gibi olmayanlar da var. sende de bir şey yok. olacağı varmış
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Haz 2008
Mesajlar
222
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
tüh be acını anlıyorum
 
Katılım
19 May 2008
Mesajlar
187
Değerli kardeşim, endişe etmeyiniz.. Motosiklet işin içinde isede yana yatırma olayıda vardır.. Bununla geçmiş olsun.. Hele hele sizin ki gibi yüksek performans motorlarda bu basit bir olay.. Grenaj, çizik, çarık, sinyal.. Önemli değil en kötü ihtimal yeni grenaj yeni sinyal alınır.. Önemli olan motor bloğu.. Mekanik arıza olmadığı sürece bence bunlar tıpkı yağ filtresi, yağ gibi sarf malzeme olarak görüyorum.. Biraz maddi kayıp o kadar.. Halbuki, silindir gömleği yamulsa, sübablar ayar kaçırsa, yada ne bileyim krank kırılsa düşünsene motor bloğu açılacaktı... Bir motorun bloğu açıldı mı fabrika ayarını hiçbir ustanın tutturamayacağını düşünüyorum.. O sebeble grenaj sinyal önemli değil..

yani önemli bi hasar değil ama insanın canını sıkmaya yetiyo sadece, tek tesellim hep öyle avunurum, orada yan yatmasaydım belki gazlamaya gidecektim daha kötü bişey olacaktı :silent: oradan dönmek gerekiyomuş motoru yatırınca geri döndüm.


sıkma canını . cüzdanın düştü farzet. 1000 lira verip yaptırabileceğin şeyler bunlar. 5000 lira verip eskisi gibi olmayanlar da var. sende de bir şey yok. olacağı varmış

cüzdan düşse bu kadar üzülmezdim sanırım, gerçi cüzdan taşımam o ayrı meselede :)
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Mar 2009
Mesajlar
120
Geçmiş olsun..Sıkmayın canınızı olağan şeyler,cana gelmesinde ..vardır bir hayır bundada
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 May 2010
Mesajlar
202
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Akacak kan damarda durmuyor, geçmiş olsun, motorun çok güzel allah beterinden saklasın, sıkma canını herşey olacağına varır..
 
Katılım
11 Ara 2007
Mesajlar
2,658
maslak oto sanayide hasan azman var .. moto color.. O senin İşini Layıkı ile çözer

---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:57 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:55 ----------

ayrıca senin problemin cok zor bişi değil.. aksam oldugu yerde arkadas k3 ünü düşürmüş koruma takozunun vidası şase içinde kalmıs 2 saattir onunla ugrasıyoruz..

Benim Kawanın sargıları yandı.. millet dükkanın önünden gaz çekip basıp gidiyor.. kafayı yiyorum ben napaYım Hacı :p
 
Katılım
1 Kas 2008
Mesajlar
989
geçmiş olsun allah büyük kazadan esirgesin polyester ustası kırığı halleder çizik yerleride lokak boyayla haledersin abi
 
Katılım
8 Tem 2008
Mesajlar
1,471
Bu yüzden racing motorları sevmiyorum yana bile yatıp düşse dünya masraf geçmiş olsun...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst