- Katılım
- 27 Mar 2008
- Mesajlar
- 22
- Konu Yazar
- #1
evvvet nihayet surucu kursunun motosikleti ile calısmalara basladım 5 temmuzda yazılı sonra direksiyon
motosiklete ilk defa bindim ve ilk farkettiğim şeyleri benim gibi bu işe yeni başlayan arkadaşlara anlatmak istedim:
Başlamadan soyliyim, ne kadar iyi olursanız olun herseye, ucan kusa bile dikkat etmek gerekiyor.
İlk olarak farkettim ki herkesin "ooooovv cok tehlikeli" dediği kadar yok, gerekli ekipman ve bilgi ile riski en aza indirmek mumkun.
kenardan 40-50 km hızla giderek uzerinizden acemiliği atarken (ve tabi pür dikkat arkadan önden gelenleri kontrol ederek) basınıza gelebilecek en kotu sey benzinin bitmesi. (tecrubeyle sabit
).
yuksek hızlarda risk artıyo dogru evet ama bilgi ve tecrube ile epey guvenli olur, gerisi taktiri ilahi
....
1 Vitesli motosiklet olayını anlamak için aynı zamanda iyi bir bisikletçi ve düz vites araba kullanıyor olmak gerekli.
2 Vites değiştirme işini çok kafaya takıyordum ama bi kere alışınca cok kolay benimseniyor.
3 daha once dusundugumun aksine motorun ilk hareketini vermek cok zor, yani alışana kadar debriyaj ve gaz ayarını ayarlamak zor fakat yine dusundugumun tersine hareketlendikten sonra hersey cok kolay.
4 Frenleme esnasında durmaya yakın debriyajı sıkmak gerek
5 Yokusta durus ve kalkıslar ilk basta cok goz korkotuyor fakat motora ve frenlere alıştıkca cozuluyor.
6 En buyuk unsur tedirginliği ve paniği üzerinizden atmak, soguk kanlı olmak işleri kolaylaştırıyor
7 motosikletin kendisi cok agır bir bisiklet gibi ve dusuk hızlarda manevra yaparken dikkat etmek gerekiyor.
8 Ne olursa olsun cok keyifli, alttaki motosiklette bile.
insan "bu motosiklette boyle ise kimbilir daha iyi motosikletlerde nasıldır" demeden edemiyor.
motosiklete ilk defa bindim ve ilk farkettiğim şeyleri benim gibi bu işe yeni başlayan arkadaşlara anlatmak istedim:
Başlamadan soyliyim, ne kadar iyi olursanız olun herseye, ucan kusa bile dikkat etmek gerekiyor.
İlk olarak farkettim ki herkesin "ooooovv cok tehlikeli" dediği kadar yok, gerekli ekipman ve bilgi ile riski en aza indirmek mumkun.
kenardan 40-50 km hızla giderek uzerinizden acemiliği atarken (ve tabi pür dikkat arkadan önden gelenleri kontrol ederek) basınıza gelebilecek en kotu sey benzinin bitmesi. (tecrubeyle sabit
yuksek hızlarda risk artıyo dogru evet ama bilgi ve tecrube ile epey guvenli olur, gerisi taktiri ilahi
1 Vitesli motosiklet olayını anlamak için aynı zamanda iyi bir bisikletçi ve düz vites araba kullanıyor olmak gerekli.
2 Vites değiştirme işini çok kafaya takıyordum ama bi kere alışınca cok kolay benimseniyor.
3 daha once dusundugumun aksine motorun ilk hareketini vermek cok zor, yani alışana kadar debriyaj ve gaz ayarını ayarlamak zor fakat yine dusundugumun tersine hareketlendikten sonra hersey cok kolay.
4 Frenleme esnasında durmaya yakın debriyajı sıkmak gerek
5 Yokusta durus ve kalkıslar ilk basta cok goz korkotuyor fakat motora ve frenlere alıştıkca cozuluyor.
6 En buyuk unsur tedirginliği ve paniği üzerinizden atmak, soguk kanlı olmak işleri kolaylaştırıyor
7 motosikletin kendisi cok agır bir bisiklet gibi ve dusuk hızlarda manevra yaparken dikkat etmek gerekiyor.
8 Ne olursa olsun cok keyifli, alttaki motosiklette bile.
insan "bu motosiklette boyle ise kimbilir daha iyi motosikletlerde nasıldır" demeden edemiyor.
Son düzenleme: