yarışamaya katıldım yardım

Denizli İl Temsilcisi
Katılım
15 Nis 2006
Mesajlar
2,254
yedi gün firmasının başlattığı yarışmada videom yarışmaktadır sitede tek motorsiklet videosu benim arkadaşlar videoyu izlemeniz yeterli oy da verebilirseniz daha makbule geçer kazanana kavakyelleri dizisinde rol verilcekmiş neden motosiklet tutkunları camiamızdan ben kazanmıyım ...... link aşağıdadır yardımlarınızı bekliyorum.....:rendeer::rendeer::rendeer::rendeer::rendeer:


http://www.yedigunyildizlari.com/ygy/Video.action?pVid=5758
 
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
449
kask taksaydın oy vericektim ama kask olmayınca eğitici öğretici örnek olucak bi yanı kalmamış. başarılar:rendeer:
 
Denizli İl Temsilcisi
Katılım
15 Nis 2006
Mesajlar
2,254
kaskım helmet olduğu için çok ağır boyunluk takmam lazım 130 euro artı özür dilerim birde kask takıp dikemiyorum :pr:
 
Katılım
31 Ocak 2005
Mesajlar
2,031
kask olsaydı olurdu ama kötü örnek olduğun için kusura bakma oy vermiyorum geriye düşsen kafanı yarsan bırak oy atmayı videosunu seyredeceğimiz adam kalmaz lütfen kask takalım
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kask olmassa olmaz sen yıldız olmayı unut kasksız almazlar yarışmaya..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst