- Katılım
- 1 Nis 2008
- Mesajlar
- 364
- Konu Yazar
- #1
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşlar bildiğiniz giib bi aksilikten dolayı motor sıfırlanmıştı şuanda rodajın yarısını aşmış bulunmaktayım ama bu rodaj işi beni çok yordu (max.60 km)
trafikte çok zorluk çekiyorum motorda sürekli gaz istiyo vermezsem yığılıp kalıyo
r: eğer rodaj km sine uymayıp bana verilen max. hızın üstüne çıkarsam
motorda ne gibi sorunlar olur yani ne gibi zararları vardır yardımcı olursanız sevinirim:silent:
şimdiden cevaplarınız için çok teşekkürler:rendeer:
trafikte çok zorluk çekiyorum motorda sürekli gaz istiyo vermezsem yığılıp kalıyo
motorda ne gibi sorunlar olur yani ne gibi zararları vardır yardımcı olursanız sevinirim:silent:
şimdiden cevaplarınız için çok teşekkürler:rendeer: