Yarı-Otomatik Motorlar hakkında???

Katılım
28 Eki 2007
Mesajlar
10
Merhabalar,Benim bi sorunum var birkaç haftaya kadar motor alıcamda belki yarı otomatik alırım diye düşünüyorum fakat bu tip motorların vitesleri hakkında bilgi eksikliğim var.normalde 1 aşağı,boş 1 ile 2 arasında diğerleride üstte oluyor fakat yarı otomatiklerde boş nerede ve vites burun la mı yoksa topuklamı yükseltiliyor/düşürülüyor bilmiyorum.Yardımcı olursanız sevinirim,kazasız belasız sürüşler dilerim herkese:rendeer::)
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
modeline göre değişiyor çoğunda en yukarsı yada en asagısı dıye bır olay yok
1. vitestesin mesela aşağı at 2 bir altı 3 bir altı 4 onun altı boş.. yine alta cekersen yine 1 e geçer :p
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
%90 ında en ust bos asagı asagı 2 asagı 3 asagı 4 anladın sen hadı hayırlı olsun
 
Katılım
25 Mar 2007
Mesajlar
563
1 2 3 4 devamlı yukarı aşağı doğru bastıkça sırayla vites düşersin ve en sonunda boş yani 1.vitesten önce boş var boşa düşmen için sırayla atlaman lazım tabii buda uzun iş
 
Katılım
15 May 2008
Mesajlar
107
1234 asagıya ayagının burnuyla bastıgın zaman, 4321 topugunla vıtes kucultmek oluo 1deyken topugunla gerıye bas bosa alırsın 4 teyken aykucunla bas yıne bosa alırsın, yetrlıdır heralde hayırlı gunler....
 
Katılım
1 Kas 2007
Mesajlar
1,294
benim motoru 9 yaşındaki kardeşim bile kullanıyor, çok basit
 
Katılım
28 Eki 2007
Mesajlar
10
Yardımcı olan herkese teşekkür ederim.Mikuni Sana özellikle teşekkür ederim:queen:
 
Katılım
1 Kas 2007
Mesajlar
1,294
niye, çokmu kapalı bir anlatım oldu.. benim motorumu merak ettin galiba, benim motorum senin dediğin yarı otomatik motosikletlerin atasıdır.
:eek:
 
Katılım
28 Eki 2007
Mesajlar
10
Hayır senin motorunu merak etmedim zaten profilinde yazıyor :wiinkk:(bu arada evet baya bi kapalı anlatım oldu)
 
Katılım
18 Mar 2008
Mesajlar
633
kiwi bu motorlarda anlatılcak bir lüx bişi yok sana şunları diyebilirim..ben ınnova kullandım gerçekten çok rahat bir motor. hiç vitesli kullandınmı bilmiyorum ama eğer kullandıysan rahat kullanırsın,eğer kullanmadıysan öğrenmen 15 dk sürer vites konusuna gelince bilindiği üzere bunlarda debriyaj yok yani elden....sadece motor yol aldıkça devrine göre vites değiştiriyosun..4 viteslidir bunlar..kimlieri hep aşağı doğru vites yükselir..kimlier yukarı doğru mesala ınnova hep aşağı doğru yükselir...anladınmı zaten şöle söyliyim gösterge panelinde genelde vites göstergeleride vardır....kaçıncıo vitesteysen onun ışığı yanar...bunlar yakıttada çok cimridir...motor aleminin belkide en az yakanlarıdır...detaykarı bunlar ha bide şu var yoldada hakkını verir bak ben innova kullandım uzuzn yolda 130 km gördü kadran 140 gerisini sen düşün bende şimdi hussar 125 var 140 kadran var anca gördüğü 100 kaliteli yarı otamatikler hakkını verir ve az yakar vede çok kolaydır baba be şimdi hussar 125 satıp almayı düşünüyorum bir tane.....sanada şimdiden tavsiye ederim hayırlı olsun derim...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst