yarı otomatik motorda nasıl aragaz atılır

Katılım
9 Eyl 2010
Mesajlar
3
öncelikle motoru 1 vitese aldınız gidiyosunuz 2 atacağınızda vites kolunu aşşağı doğru indirince kısa bir ara gaz verilir daha sonra kol yavaşcana bırakılır tabi bunlaı hızlı bir şekide yapmak gerekir bunu tüm vites aralıklarında yapabilirsiniz kolay gelsin :D
 
Katılım
4 Haz 2012
Mesajlar
51
saol da ne gerek. bunu ben ehliyetimi alırken kullandığım motorda öğrenmiştim <:D
 
Katılım
3 Haz 2011
Mesajlar
1,176
geceler boyu uyuyamıyordum nasıl olacak bu cub kullanıcıları aragaz verecek diyordum

artık huzura erdim :pr:
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Benim motorda aragaz vermeden vitesler geçmiyo yada takır tukur geçiyo, istersen bi aragaz verme :mrgreen:
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Benim motor aragaz atınca karbüratör de patlatıyo bir de sonrasında stop etmese süper olacak :mrgreen:
 
Katılım
29 Kas 2010
Mesajlar
317
ben otomatik kullanıyorum aragaz vites sıkıntım yok ama çok yakıyor 50cc için 180 km 4 lt-5 lt arası yakıyor :(
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Eyl 2009
Mesajlar
777
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bende bir konu açacağım, YARI OTOMATİK VİTESLİ MOTOSİKLETTE NEDEN ARA GAZI VERİLİRKİ? diye..
 
Katılım
27 Eki 2012
Mesajlar
2
AYNEN DOĞRU SÖYLENİYOR 1 DEN 2 YE GECİNCE ARA GAZ VERİNCE DİŞLİLER RAHATLAYIP VİTES GEÇİŞİM ÇOK RAHAT OLUYOR VE SÜRÜŞ PERFORMANSIM RAHATLIYOR EN AZINDAN KATIR KUTUR SESİ HİÇ GELMİYOR.
 
Katılım
22 Eki 2012
Mesajlar
1,139
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ne aragaz veririm nede vitese takarım çünki otomatik:queen:
 
Katılım
24 Eki 2013
Mesajlar
192
ne demek ne gerek var tamirciler balata değiştirmezse nasıl para kazanıcaklar:bounce:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst