yardımmmm çömezim

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
29 Nis 2008
Mesajlar
2
herkese slm bi ss almak istiyorum ve aşırı hevesliyim ama direk 1000cc bişey almamalıyım daha doğrusu yemez ölemeye nietim yok ama 600lük bişey istiyorum sizce 600 ne almalıyım bnm kafamda suziki gsx600 r var ama yamaha r6 olabilir ikinci el alıcam 2000 model istiyorum kşın fiatları nekadar düşüo bunlarla ilgili bilgi veririseniz çok sevinirim yarımlarınız için şimdiden tşk bide önerebilceğiniz 600cc motorları 2000 model olmak şartıyla kışın fiat aralığını yazarsanız çok menun olurum saygılar
 
Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,231
Sen çok şey istiyorsun :p

Tecrübeni yazarsan, sana daha iyi yardımcı oluruz. Anladığım kadarıyla sana 600cc dahi fazla.
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
anlaşılan fiyatın az oldugu zaman alıcaksın o zaman kışın bidaha görüşelim arkadaşım :p
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bu gün git yarın gel..:mrgreen:

sen direk 125cc ile başla..:cat:
 
Katılım
29 Şub 2008
Mesajlar
137
valla eger 600 lük azıcık ucuz olsa her kez alıp koyacak kapısının önüne ondan sonra bak olaylara:pale:
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
herkese slm bi ss almak istiyorum ve aşırı hevesliyim ama direk 1000cc bişey almamalıyım daha doğrusu yemez ölemeye nietim yok ama 600lük bişey istiyorum sizce 600 ne almalıyım bnm kafamda suziki gsx600 r var ama yamaha r6 olabilir ikinci el alıcam 2000 model istiyorum kşın fiatları nekadar düşüo bunlarla ilgili bilgi veririseniz çok sevinirim yarımlarınız için şimdiden tşk bide önerebilceğiniz 600cc motorları 2000 model olmak şartıyla kışın fiat aralığını yazarsanız çok menun olurum saygılar
Açtığın 3 tane başlıktada aynı şeyleri yazmışsın..
Ve bizlerde aynı şeyi söylemişiz..
Neyi anlamadın veya biz neyi anlatamadık ki...:silent:


Arkadaşım sen ruh hastasımısın?. :wiinkk:.(ben müneccimim)..:)

Nisan ayının 29 undan beridir habire yardım istiyorsun..

Tamam yardım ama..Senin önce bir ruh sağlığı yardımı alman gerekir..

3 tane konu açmışsın..Biri kilitlenmiş...
Sebep ne?..Aynı bu başlık gibi olduğundan..


http://www.motosiklet.net/forum/tanisma/44483-comezim-ama-hevesiliyim-d.html
.
http://www.motosiklet.net/forum/tek...kadaslar-lutfen-yardimci-olun-comezzzimm.html
.
http://www.motosiklet.net/forum/marka-ve-model-kiyaslamalari/45476-yardimmmm-comezim.html
.
adszfq9.png


.
Ama ben senin amacını biliyorum galiba...
Evet seni dinliyorum şimdi...
:wiinkk:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst