YARDIMM..Scooter alıcam ne alım :S:S

Katılım
2 Eki 2008
Mesajlar
13
Kanuni Rokko 150,Storm 150

Mondial 150HS,151RS

Monero Angel 150

Motoran Vento S



Şehir icinde sadece kendım kullanıcam ve az yaksın sorun cıkartmasın ıstıyorum ama daha once motorum hıc olmadıgı ıcın hangı marka ıı hangısı kotu hıc bılemıyorum ne yarar ne yaramaz bana bı fıkır verın lutfen..:silent:
 
Son düzenleme:
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Forumda bahsettigin cogu motorun konu basliklari mevcut.. Simdi herkes birseyler soyleyecek ve kafan daha cok karisacak.. Kolay gelsin :)
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
sıfır km bu bahsettigin motorlari alacagina 2004 model activa alalim sana... belki tipi kayık olabilir... ama ismi yeter...
 
Katılım
14 Haz 2007
Mesajlar
1,205
Arkadaşım Bianchi mach1 4 aylık motorumu satıyorum..

sahibinden.comda ilanı bulunmaktadır
İlan No :#10726721

Düşünürsen detaylı bilgi veririm..
İyi akşamlar
 
Katılım
2 Eki 2008
Mesajlar
13
ya 0 almayı ıstıyorum ben bınım ustune ılk ıstıyorum tabıkı honda yada baktım bakmadım degıl ama tuzlu geldı fıyatı yoksa honda alıyordum bunların arasında ney nasıl hangısı ne yakar hagısı sorun cıkartmaz onu ogrenmeye calısıyorum eger hepsı yaramazsa o zamn sakat:) bıde hangısı cın malı onu bılmıyorum onuda soylersenız cok makbule gecer:):)
 
Katılım
14 Haz 2007
Mesajlar
1,205
Kanuni Rokko 150,Storm 150

Mondial 150HS,151RS

Monero Angel 150

Motoran Vento S


Arkadaşım yazdıgın markaların hepsi çin malı zaten:)
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
hadı ya :mrgreen: ya ben ne alıcam :silent::silent:

ikinci el bi activa alabilirsin illla sıfır takintin yoksa 1300-1500 ytl arasi 2004-2005 activalar....ama ben sıfır olsun ucuz olsun çinli olsun dersen al hayrini gör derim ama çinlinin hayrini her insan göremez çok şansli olacaksinda öyle:)
 
Katılım
19 Nis 2006
Mesajlar
117
ne olur imkanın varsa çin malı almamaya çalış arkadaşım.
2. el aynı fiyata temiz bir japon malı öneririm.
bu tavsiyem 3 sene çin malı bir scooter kullanan biri olaraktır.
 
Katılım
2 Eki 2008
Mesajlar
13
ne olur imkanın varsa çin malı almamaya çalış arkadaşım.
2. el aynı fiyata temiz bir japon malı öneririm.
bu tavsiyem 3 sene çin malı bir scooter kullanan biri olaraktır.

sende haklısın da 0 olsun dıyorum japona param yetmıyo gıdıp te honda today de almak ıstemıyorum :)
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
ayrica scooter olmasi şart mi demin satılık ybr vardi 1500 ytl görüntüsü güzel sahibine ulaşip detaylari konuşurdun ama vitesli istemiyordan ayri tabi...

sende haklısın da 0 olsun dıyorum japona param yetmıyo gıdıp te honda today de almak ıstemıyorum :)

hacı senin canin bu sıfır motordan yanacak he cok israr ediyon sıfır diye be kardeşim:p:p:p:p:p
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Eki 2008
Mesajlar
13
yok ozellıkle scooter ıstıyorum kardes ii de baskasının kullandıgı motor yararmı yaramazmı alıcagım temız olurmu olmazmı bılemıyorum hıc anlamıyorum anlasam alırım 2. el ama anlamıyorum :S
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
yok ozellıkle scooter ıstıyorum kardes ii de baskasının kullandıgı motor yararmı yaramazmı alıcagım temız olurmu olmazmı bılemıyorum hıc anlamıyorum anlasam alırım 2. el ama anlamıyorum :S

senin gözün kapali alacagin japon bi scooter sıfır km 5 tane xxx çinliyi öldürür:queen::queen::queen:
 
Katılım
13 Haz 2007
Mesajlar
251
Sıfır olarak almak istediğin markaların isterlerse senin için özel yapımını al yine de beş para etmezler....Habire tamirhaneye gidip gelirsin bunu bil..ikinci el italyan veya japon al pişman olmazsın inan bana...Motoru gösterir karar verirsin o kadar da korkma ikinci el motorlardan...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst