- Katılım
- 11 Eki 2014
- Mesajlar
- 602
- Konu Yazar
- #1
Merhaba arkadaşlar Allah nasip ederse 4 aya pulsar almayı planlıyorum fakat ben en başından beri süpermoto hastasıyım bütcem 10 bin tl ekipmanlar tamam , bu fiyat sekmentinde yüksek ve güzel görünümlü sm önerirmisiniz yoksa pulsar almayı düşünüyorum , mantık pulsar diyor gönlüm sm yardımlarınızı bekliyorum