Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
merhabalar
motorumuzu şehirler arası nasıl taşıyabiliriz?
bunu yapan firmalarmı var?
maliyeti çok yüksek olurmu?
cevaplarsanız çok sevinirim
teşekkür ederim
abi motor derbi gpr 125 1tane ankara-balıkesir gidip gelir birde ankara-adana
ama ben bunu sık sık yapmak istiyorum yani senede 2 3 kere falan yani bu zahmetli ve maliyetli bi işmi? yoksa şirketler yada siz bu konuda profesyonel standart hizmetmi veriyosunuz
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
valla ben silivriden tekirdağa karpuzcu kamyonunda götürdüm bedava :queen: ondanda tüm taktikleri kaptım adamlar mazota yanık yağ karıştırıyolar yol parası çok ucuz oluyo ayrıca motor sevkiyatının ucuz olması gerekiyoçünkü diğer sevkiyatlar sırasında araya biyere koyabiliyolar... istersen halıcıoğlu köprüsünün altında nakliyeciler garajı var oraya bi gideriz senle görüşürz adamlarla...
ben daha motoru almadım çünkübirde yeni başlıycam o mesafeler çok uzun kullanamam o kadar hemde çok zahmetli şimdi burdaki cevaplara göre alıcam o derbiyi yoksa küçük bi scooter alıcam yazlığa koyucamumarım bu işler basit işlerdir bende gider adam gibi bi motor alırım
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
otobüs firmaları ile anlaş bagajına koyabilirsin girmez deme biz kırklareliden ankaraya BMW yolladık bagajda Muavine bireaz para atınca bagajın en kral köşesine alıyolar motoru
motosiklet en güzel kendi kendini heryere nakleder:cat:
motor yeni veya bakımlı ise, sen veya güvendiğin bir arkadaşın atlar tepesine, gazlar gider, en kolayı
Ankara-Adana arasında Çukurova mavi treni furgona koyarsın sen de pulman ya da yataklı vagona geçersin.Mis gibi bir uykudan sonra sabah saat 8 civarı Adanada olursunuz.:queen: Sanırım Ankara -İzmir hattındaki trende de balıkesir için aynı şeyi yapabilirsin. Ankara garındaki danışmaya sor. Ben de kış için motoru Ankaradan Adanaya götürecem (sanırım sürerek olacak)kışın Ankarada binilmiyor fakat Adanada da tadına doyulmuyor.
Baba ver sen bana motoru nereye istersen oraya gider.Dili yokki bastımmi gider hem adana hem hatay.Fazla basmayalım tabi her gidişin bir sonu vardır elbet,o bakımdan gideceğimiz yeri iyi kestirmek gerek.Saygılar.