arkadaş bilgilendirin demiş demekki bilmiyorki bilgi istiyor..herkez sizin sevdiğiniz motoru sevmek zorunda değil tabiklide motorun dış görünüşünede bakıcak sesinede bakıcak bu kadar tepki göstermenize gerek yok bence ama fikir sizin ayrıca benden yaşcada büyüksünüz saygı duyarım...
Birkan bilgi istemesine kimse bir şey demedi.
Üstelik kimse şu model daha iyi diye bir iddiada da bulunmadı.
Arkadaşımızın ihtiyacı olan bilgi forumumuzda gayet ayrıntılı bir şekilde mevcut zaten.
Fakat ortada başka bir problem var.
Bu konuda bilgiye ihtiyacı var ve o bilgiye ihtiyacı olduğundan da haberi yok.
Nedir o problem?
Arkadaş tecrübesiz ve başına bela alabileceği bir motosiklet almayı istiyor.
Benim bildiğim bilgi, tecrübesiz birinin bu motosiklete binmemesi yönünde.
Biz burada bu bilgimizi paylaştık.
Yani kimseden bildiğimiz bir şeyi saklamış değiliz.
En azından kendi adıma bu böyle.
Hah arkadaş ister dinler, ister dinlemez.
Kendi özgür tercihi..
Hayır illa alacağım,hangisi? diye sorarsa,
Vallahi ben bilmiyorum.

Bilsem söylemezmiyim.

:wiinkk:
Öyle kızıp kırılmak yok hemen.
Üzülürüm.
Bizim verdiğimiz bilgi, onun istediğinden çok daha değerli....:cat:
Anlarsa tabi....