yardım edermısınız

Katılım
3 Eki 2008
Mesajlar
1
ark lar race tarzı motosıklet almayı dusunenlerdenım ama fazla bı bılgım yok sızce hangısnı tercıh etmelıyım bılgılendırısenız sevınırım
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Bu konu burada en cok tartisilan konu.. Sizin gibi o kadar cok kararsiz arkadas var ki.. Simdi sana gelecek tepkiler ve sorulari siraliyayim ben..
1- Ehliyetin var mi ?
2- Onceden motosiklet tecruben var mi ?
3- İstedigin race tarzi motor kac cc olacak ?
4-5-6-7 diye gidecek bu sorular.. Sana simdiden kolay gelsin :)
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
ark lar race tarzı motosıklet almayı dusunenlerdenım ama fazla bı bılgım yok sızce hangısnı tercıh etmelıyım bılgılendırısenız sevınırım

Bu konuda fazla bir bilginiz yoksa,sağlığınız açısından almamanızı öneririz.
Bu öneriyi yaparız ama,
dikkate almayacağınızı bildiğimizden,geniş bilgi için forumda arama yapmanızı da öneririz.
İstediğiniz tüm bilgiler forumumuzda bolca mevcuttur.
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Bu konuda fazla bir bilginiz yoksa,sağlığınız açısından almamanızı öneririz.
Bu öneriyi yaparız ama,
dikkate almayacağınızı bildiğimizden,geniş bilgi için forumda arama yapmanızı da öneririz.
İstediğiniz tüm bilgiler forumumuzda bolca mevcuttur.

Bu gece de pek bi espritueliz :p
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Bu gece de pek bi espritueliz :p

Emin ol çok ciddiyim.
Kanıksadık artık.
Bir çok arkadaş zevk almaktan çok, başını belaya sokacak bir motosiklet almayı tercih ediyor.

Haksız da değiller tabii.
Göz alıcı istek uyandıran motosiklet modelleri bunlar.
Yani kızmıyoruz,sadece uyarıyoruz.
Fakat genellikle dikkate alınmıyor.
Bu nedenle yazdım o satırları.

Yoksa hangisini alayım? sorusunun mantıklı bir cevabı varmı sence?
Her kafadan başka bir ses çıkar ve herkes iddiasında haklıdır.
Yani sonuç çıkmayacak bir topic.
Hatta daha da kafası karışacak açan arkadaşın.:)
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
5,149
Abi diyorum ki bazen, kendi motor firmamı kurayım, Honda CBF150 veya Yamaha YBR125'leri alalım, üstüne R6-R1-1000RR-Hayabusa grenajları/lastikler takalım, elimizi öpene uygun fiyattan satalım, hem biz kazanalım, hem millet hava atsın, hem de hastanelerin iş yükü azalsın.


konuyu açan arkadaşım, al bir ehliyet, bir de Yamaha YZF-R125.
 
Katılım
16 Nis 2006
Mesajlar
943
sesi olucak bastınmı gidicek on numara görüntüsü olucak bakan bir daha bakacak genel kıstas bu olayı kavrıyamamış kişiler için biz ne konuşsak boş limitlerini insanlar bilmedikçe daha çok yazılır çizilir
 
Katılım
10 May 2008
Mesajlar
2,129
arkadaş bilgilendirin demiş demekki bilmiyorki bilgi istiyor..herkez sizin sevdiğiniz motoru sevmek zorunda değil tabiklide motorun dış görünüşünede bakıcak sesinede bakıcak bu kadar tepki göstermenize gerek yok bence ama fikir sizin ayrıca benden yaşcada büyüksünüz saygı duyarım...
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
arkadaş bilgilendirin demiş demekki bilmiyorki bilgi istiyor..herkez sizin sevdiğiniz motoru sevmek zorunda değil tabiklide motorun dış görünüşünede bakıcak sesinede bakıcak bu kadar tepki göstermenize gerek yok bence ama fikir sizin ayrıca benden yaşcada büyüksünüz saygı duyarım...

Birkan bilgi istemesine kimse bir şey demedi.
Üstelik kimse şu model daha iyi diye bir iddiada da bulunmadı.

Arkadaşımızın ihtiyacı olan bilgi forumumuzda gayet ayrıntılı bir şekilde mevcut zaten.

Fakat ortada başka bir problem var.
Bu konuda bilgiye ihtiyacı var ve o bilgiye ihtiyacı olduğundan da haberi yok.
Nedir o problem?
Arkadaş tecrübesiz ve başına bela alabileceği bir motosiklet almayı istiyor.

Benim bildiğim bilgi, tecrübesiz birinin bu motosiklete binmemesi yönünde.
Biz burada bu bilgimizi paylaştık.

Yani kimseden bildiğimiz bir şeyi saklamış değiliz.
En azından kendi adıma bu böyle.

Hah arkadaş ister dinler, ister dinlemez.
Kendi özgür tercihi..

Hayır illa alacağım,hangisi? diye sorarsa,
Vallahi ben bilmiyorum.:)
Bilsem söylemezmiyim.:):wiinkk:

Öyle kızıp kırılmak yok hemen.
Üzülürüm.
Bizim verdiğimiz bilgi, onun istediğinden çok daha değerli....:cat:

Anlarsa tabi....
 
Katılım
10 May 2008
Mesajlar
2,129
çok haklısın ya hayır ben sana zaten katılıyorum sadece daha yeni gelmiş bir şeyden haberi yok bende ilk geldiğimde böle bir soru sormuştum kötü cvplarla karşılaştım onunda bu duruma düşmesini istemedim :) sırf bu yüzden forumda soru sormaya korkuyorum seni katmiyorum sakın yanlış anlama :):)ama haklısın tabiki böle bi motora binicekse eğitim şart bu benim senin hepimiz için geçerli
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
çok haklısın ya hayır ben sana zaten katılıyorum sadece daha yeni gelmiş bir şeyden haberi yok bende ilk geldiğimde böle bir soru sormuştum kötü cvplarla karşılaştım onunda bu duruma düşmesini istemedim :) sırf bu yüzden forumda soru sormaya korkuyorum seni katmiyorum sakın yanlış anlama :):)ama haklısın tabiki böle bi motora binicekse eğitim şart bu benim senin hepimiz için geçerli

:)
Ben üstüme alındığım ya da kırıldığım için yazmadım o cümleleri merak etme.
Herhangi bir tartışmaya yol açmasın diye yazdım.
Alaylı tavırlar konusunda haklısın.
Ben de bazen şakalaşmaktan kendimi alamıyorum.:)

Soru sormaktan korkma.
Sen verilen cevapların içinden işine yarayanı bul çıkar al.
Alay ediyorlar veya kızıyorlar gibi bir şey düşünme.
Fakat bunları yapmadan önce yani bir soru soracağın zaman önce forumda iyice bir arama yap.
Forumda defalarca konuşulmuş konuların tekrar tekrar konuşulması hakikaten bıktırıyor.
Bazı tepkiler de alaycı bir üslupla olabiliyor.
İnsanız.
Bir günümüz bir günümüzü tutmaz.

Forumdan hem faydalanıyoruz,hem de faydalı oluyoruz.
Açılan saçma sapan bir topiğe iki tane aklı başında adam cevap yazar, topic tadından yenmez bir tartışma topiği oluverir.
Yani hangi sorunun saçma olacağına kaygılanmak yerine adabıyla öğrenmeye çalışmak sonucu getirir kanaatindeyim...

Kendine iyi bak....:wiinkk:
 
Katılım
10 May 2008
Mesajlar
2,129
:)evet yazdıklarında çok haklısın evet araştırma yapsamda bazıları var her konuyu geyiğe çekiyolar konu kapanıp gidiyo onlar geyik derdindeler.tabiki hepimiz şakalaşiyoruz:)buda normal ama her konuda bu olmaz yazdıklarından ben ders çıkardım teşekkür ederim iyi geceler:bounce:
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
3,903
Ahhhh ah.
Yazayım mı yazmayayım mı,ne olacak bu memleketin hali?:p

Yoksa sen vuuuuvvvvvvvvvv diye giden birşey mi istiyorsun?
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Acemisin beLLi ki... Hyosung GT 250 R güzel bir baslangıc motorudur !
 
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
721
Racing yerine arkadasin dedigi gibi GT 250 R gibi bir naked modeli ile baslayip sonra racing e gecebilirsin belki.

Ya da CBR 125 senin icin uygun olabilir.
 
Katılım
4 Ağu 2008
Mesajlar
1,597
Daha sonra UBDEH konusuna bir bak istersen :)

CBR 125 ile başlayıp ninja 250 r ile büyütüp sonrası artık maddi gücün ne elverirse devam edebilirsin.

Ayrıca ileri sürüş eğitimini almanı şiddetle tavsiye ederim

Acemisin beLLi ki... Hyosung GT 250 R güzel bir baslangıc motorudur !

Bence geçiş motorudur. 160-170-1?? yapan bir motosiklet. Comet belki olabilir ama düştüğü zaman zararı fazla olur diye önermedim.

CBR125 ile başlayıp gt 250 r düşünebilir tabii.
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst