Yaptığım en büyük altın hatası

Katılım
11 Eki 2014
Mesajlar
602
kardesim okudum merak etme :) demek istedigim ve sormak istedigim de o degildi.. isterse 1 kurus harcama bütün maaşın cebinde kalsın yine de mantıksız bir iş yapmıssın..

kural 1: motor ya da araba gibi ürünler yatırım ürünü degildir hic bir zaman.. işletim masrafı cok fazladır... vergisi, benzini, sigortası, kaskosu gibi sabit bir ton giderin olur bir de üstüne kaza yaptıysan hasardan dolayı zararı da olacaktır ve satarken her zaman eksidesindir..

bu aracı 10 liraya aldım 13 liraya sattım dediginde karda olmuyorsun ticari olarak her zaman zararda oluyorsun cunkü...

Bu konuda haklısınız, şuan satsam enflasyon ve fiyat lardan dolayı halbuki hiç karım yok çünki para değer kaybetti , yatırım konusunda haklısınız buradada şu unsur devreye girdi , para cebimi kasindirdi olunca harcanır gibi. :) Halbuki o gün mt25 almak için evden çıkmıştım ama mustafa varya o mustafa aklıma girdi kuzenim :)
en büyük hatam bu.
 
Katılım
11 Mar 2020
Mesajlar
49
Bende yaklaşık 3 yıldır altın biriktiriyorum. Altın biriktirmenin bence en güzel motivasyonu 3-4 aylık sürelerde elde ettiğiniz karı görmeye başladıkça ciddi anlamda bir kemer sıkma politikasına giriyorsunuz :D Lan 2 sene önce aldığım 1 gram şuan 2 gram ddeyip seviniyor. Ve satın aldığınız şeylerin nereedeyse hiç biri gereksiz değil mantıklı şeyler oluyor. Ekonomik olgunluk denen şey için fazlasıyla iyi bir olay. Dün gece QNB de satış fiyatı gramı 400 alış ise 378 di. Satışı 380e düşerse önümüzdeki günler satıp yine altına bas abi. 6 ay araçsız kal güzel bir kar elde edersin.

Motor için para birtiktiren Lise okuyan kardeşlerim varsa gidin bir banka kartı çıkartın eğer her ay çeyrek-yarım alamam derseniz. Bir ay 2 gram alırsınız öbür ay paranız olmaz 0,20 gram alarak bile biriktirmeye devam edersiniz.
 
Katılım
11 Eki 2014
Mesajlar
602
Bende yaklaşık 3 yıldır altın biriktiriyorum. Altın biriktirmenin bence en güzel motivasyonu 3-4 aylık sürelerde elde ettiğiniz karı görmeye başladıkça ciddi anlamda bir kemer sıkma politikasına giriyorsunuz :D Lan 2 sene önce aldığım 1 gram şuan 2 gram ddeyip seviniyor. Ve satın aldığınız şeylerin nereedeyse hiç biri gereksiz değil mantıklı şeyler oluyor. Ekonomik olgunluk denen şey için fazlasıyla iyi bir olay. Dün gece QNB de satış fiyatı gramı 400 alış ise 378 di. Satışı 380e düşerse önümüzdeki günler satıp yine altına bas abi. 6 ay araçsız kal güzel bir kar elde edersin.

Motor için para birtiktiren Lise okuyan kardeşlerim varsa gidin bir banka kartı çıkartın eğer her ay çeyrek-yarım alamam derseniz. Bir ay 2 gram alırsınız öbür ay paranız olmaz 0,20 gram alarak bile biriktirmeye devam edersiniz.

haklısınız ama riskli gözüküyor özellikle swap muhabbeti
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Ara 2016
Mesajlar
8,142
Sakın pişman olma, sonsuza kadar yatırım yaparak ömrünü harcayamazsın. Biraz da yemek lazım. Para, güzel/kaliteli yaşamak için bir araçtır.

Nihayetinde ölüp azot döngüsüne karışacağız. O vakit biriktirdiğin paranın hiçbir değeri kalmayacak.

Guzel hoş yazdin ama,

Hala senin motora bir takim lastik aldiramadim.

Stok lastiklerim iyidir deme,durolari iyi bilirim.

Bak kaliteli yasamak diyorsun,al kaliteli lastik kendine yatirim yap.

Lafa gelince mangalda kül birakmiyorsun:cherry:

Haftaya konu bekliyorum.

``Cbf150 ye michelin lastik aldim``

Diye,hodri meydan
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Kas 2016
Mesajlar
5,548
Guzel hoş yazdin ama,

Hala senin motora bir takim lastik aldiramadim.

Stok lastiklerim iyidir deme,durolari iyi bilirim.

Bak kaliteli yasamak diyorsun,al kaliteli lastik kendine yatirim yap.

Lafa gelince mangalda kül birakmiyorsun:cherry:

Haftaya konu bekliyorum.

``Cbf150 ye michelin lastik aldim``

Diye,hodri meydan

Para yok. Olsa alcam emmi oğlu..
 
Katılım
15 Ara 2016
Mesajlar
8,142
Ekip full oruçlu. Bir tek ben tutmuyom. Dolayısıyla oruçlu oruçlu gezi olmaz diyerek yapmadık.

Yarin sabah çalış plajina doğru turla,biraz deniz havasi al..ordan geriye dön karagözlerden yukariya tırman orman havasi al..

Tek başinada keyifli olur.

Cennet gibi yerde yaşiyorsun,kiymetini bil..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst