Yan sehpa açık unutma sorunu

Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,514
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
Bence haftasonu boş bir gününüzde şu aşağıdaki çalışmayı en az 200 defa yapın, kas hafızası oluşur belki. Motor yan ayaklıkta duruyorken;

1) Seleye oturun.
2) Motoru dikleştirin.
3) Sol ayak topuğunuzla yan ayaklığa vurup kapanmasını sağlayın.
4) Yan ayaklığınıza bakın "tam" kapanmış mı diye.

Ardından yan ayaklığı açarak motordan inin ve tekrar yukarıdaki 4 maddelik basit işlemi yapın en az 200 defa.
 
Katılım
14 Mar 2016
Mesajlar
1,991
Sola viraja ani bir şekilde yatmadıktan sonra çok bi sıkıntı olmaz, sadece biraz korkutur çıkan ses.
Asıl sıkıntı açık unutmak değil, açtığını sanıp motoru bırakmak. Ben bir keresinde unuttum açmayı, sonrasında 2 hafta el bileğimi pek kullanamadım.
 
Katılım
15 Ara 2016
Mesajlar
8,142
Bence haftasonu boş bir gününüzde şu aşağıdaki çalışmayı en az 200 defa yapın, kas hafızası oluşur belki. Motor yan ayaklıkta duruyorken;

1) Seleye oturun.
2) Motoru dikleştirin.
3) Sol ayak topuğunuzla yan ayaklığa vurup kapanmasını sağlayın.
4) Yan ayaklığınıza bakın "tam" kapanmış mı diye.

Ardından yan ayaklığı açarak motordan inin ve tekrar yukarıdaki 4 maddelik basit işlemi yapın en az 200 defa.

Kralsın reis :)

Bu olayin tek handikapı,yenge hoka reisin bu şekilde.motora in bin yaptigini görse bizim herif aklini yitirmiş diye zopayla kovalar.:)
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,514
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
Kralsın reis :)

Bu olayin tek handikapı,yenge hoka reisin bu şekilde.motora in bin yaptigini görse bizim herif aklini yitirmiş diye zopayla kovalar.:)

Hoka reis yiğidin harman olduğu yerden, illa ki yengemize mantıklı, sağlıklı ve inandırıcı bir açıklama yapacaktır :)
 
Katılım
15 Ara 2016
Mesajlar
8,142
Hoka reis yiğidin harman olduğu yerden, illa ki yengemize mantıklı, sağlıklı ve inandırıcı bir açıklama yapacaktır :)

Abi bende öyle duşunuyorum ama olur da harman zamani geç olduysa o zaman ne biçerdöver kalir ne de traktör.yine de hoka reis forumun kralidir. :)
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,514
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
Abi bende öyle duşunuyorum ama olur da harman zamani geç olduysa o zaman ne biçerdöver kalir ne de traktör.yine de hoka reis forumun kralidir. :)

Hoka reis iyidir, hoştur da yan ayaklığı kapamayı unutan kral mı olur? Yarın öbür gün Allah imkan verir Goldwing alır da bu unutkanlıkla patates eder caaanım motoru. :queen:
 
Katılım
15 Ara 2016
Mesajlar
8,142
Hoka reis iyidir, hoştur da yan ayaklığı kapamayı unutan kral mı olur? Yarın öbür gün Allah imkan verir Goldwing alır da bu unutkanlıkla patates eder caaanım motoru. :queen:
Goldwing alinca,yaninada maaşli maraba alir,hoka reis inip binerken yardimci olur

Atimi hazirlayin ulen:)
 
Katılım
3 Kas 2016
Mesajlar
5,548
Arkadaşlar aynı duygularla, sizler olmasaniz forumun tadı olmaz. Burası sizler sayesinde güzel. Hepiniz nevi şahsına münhasır, fevkalade insanlarsınız. Sayenizde iki hasbihal edeceğimiz bir mekan var. Varolun.

Goldwing dedin de leventim bugün tüccar bir arkadaş geldi, domi ne kadar dedim, 80 dedi. Baya bi şahlanmışız yahu dedim ortamda bi kahkaha şelalesi oluştu.
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,514
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
Goldwing alinca,yaninada maaşli maraba alir,hoka reis inip binerken yardimci olur

Atimi hazirlayin ulen:)

Asgari ücret olmuş 4253 TL, Afrika'dan özgürlüğe kaçmak isteyen Kunta Kinte'yi de getirtsen, Türkmenistan'dan Kiziroğlu Mustafa Bey hey hey hey'in çekik gözlü kankasını da getirtsen 4253 TL, çok para. Ben şahsen Givi topcase, Givi ön cam alırım da marabaya o parayı vermem.
 
Katılım
15 Ara 2016
Mesajlar
8,142
Asgari ücret olmuş 4253 TL, Afrika'dan özgürlüğe kaçmak isteyen Kunta Kinte'yi de getirtsen, Türkmenistan'dan Kiziroğlu Mustafa Bey hey hey hey'in çekik gözlü kankasını da getirtsen 4253 TL, çok para. Ben şahsen Givi topcase, Givi ön cam alırım da marabaya o parayı vermem.

Maraba kısmının ağaliğa özendiği nerede görülmüş :)
 
Katılım
3 Kas 2016
Mesajlar
5,548
Asgari ücret olmuş 4253 TL, Afrika'dan özgürlüğe kaçmak isteyen Kunta Kinte'yi de getirtsen, Türkmenistan'dan Kiziroğlu Mustafa Bey hey hey hey'in çekik gözlü kankasını da getirtsen 4253 TL, çok para. Ben şahsen Givi topcase, Givi ön cam alırım da marabaya o parayı vermem.

Tomicim bazen düşünüyorum, mülteciler bu ekonomik ortamda nasıl duruyorlar anlayamıyorum. Sonuçta onlar da refah seviyelerini yükseltmek için göç ettiler. Böyle devam ederse ehh yeter be deyip kendi ülkelerine geri dönebilirler gibime geliyor.
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,514
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
Tomicim bazen düşünüyorum, mülteciler bu ekonomik ortamda nasıl duruyorlar anlayamıyorum. Sonuçta onlar da refah seviyelerini yükseltmek için göç ettiler. Böyle devam ederse ehh yeter be deyip kendi ülkelerine geri dönebilirler gibime geliyor.

Mülteciler hepimizden zengin. 87 yaşında anneannem İstanbul'un en lüks semtlerinden birinde ikamet ediyor, bugün onun koluna girip onu sağlık ocağına götürdüm tahlillerini doktor yorumlasın diye. Avradını şey ettiğiminin Sağlık Bakanlığı o lüks semtin sağlık ocağına Arap kökenli bir doktor atamış, adamın Türkçesi kırık, "akım" diyorsun "mokum" anlıyor. Benim vatandaşım da olsa bana faşist de deseler ben Doğu, Ortadoğu toplumlarını sevmiyorum, gırtlaktan hara hara konuşan esmer insanları sevmiyorum. Kusuruma bakmasın kimse.
 
Katılım
3 Kas 2016
Mesajlar
5,548
Mülteciler hepimizden zengin. 87 yaşında anneannem İstanbul'un en lüks semtlerinden birinde ikamet ediyor, bugün onun koluna girip onu sağlık ocağına götürdüm tahlillerini doktor yorumlasın diye. Avradını şey ettiğiminin Sağlık Bakanlığı o lüks semtin sağlık ocağına Arap kökenli bir doktor atamış, adamın Türkçesi kırık, "akım" diyorsun "mokum" anlıyor. Benim vatandaşım da olsa bana faşist de deseler ben Doğu, Ortadoğu toplumlarını sevmiyorum, gırtlaktan hara hara konuşan esmer insanları sevmiyorum. Kusuruma bakmasın kimse.

Haklısın, bu göç sorunu dünya genelinde büyük problem teşkil etmeye başladı. Hava alanında konuştuğum bir ingiliz Londra'dan kactigini çünkü her yerinin hint ve paki dolduğunu söylemişti. Konjonktür olarak bu işin sonu yaş gibime geliyor.

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:59 ----------

Geçen gün bizim köyde yolu olmayan bi koya gittim. Her yer bot, pompa, benzin, can yeleği, atlet, yiyecek poşeti doluydu. Mültecilerin geçiş noktası haline gelmiş. Bizden bir gün sonra 100 küsur mülteci yakaladılar orada. Rodosa çok yakın bir nokta olduğu için botlarla rodosa kaçıyorlarmis.
 
Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
1,013
iki motorumun yeni olanında yan ayak müşürü var eski olanda yok, eskiyi kullanırken alışkanlık edindim birinci vitese geçmeden göz ucuyla yan ayağı kontrol ederim yoksa kazaya davetiye çıkarır.
 
Katılım
6 May 2018
Mesajlar
3,069
Motosikleti
Yok
Soyle bir yan ayakla sorun cozulur gibi :D





x.jpg
 
Katılım
2 Şub 2022
Mesajlar
76
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ya bu Allah'ın cezası yan sehpayi sürekli açık unutur mu bi insan? Bu kaçıncı geçirdiğim düşme tehlikesi?
Pratik, kullanışlı ama bir o kadar da sinsi bir alet bu yan sehpa. Naled gelsin sana yan sehpa.

Çok fazla pornografik içerik tüketimi ile ilgili bir durum. Unutkanlık, öğrenme güçlüğü, beynin küçülmesi gibi problemlere neden olur. Dopamin bağımlısı olmuşsunuz.

Tavsiyem gerçek ilişkilere yönelin.
 
Katılım
19 Şub 2022
Mesajlar
15
Çok fazla pornografik içerik tüketimi ile ilgili bir durum. Unutkanlık, öğrenme güçlüğü, beynin küçülmesi gibi problemlere neden olur. Dopamin bağımlısı olmuşsunuz.

Tavsiyem gerçek ilişkilere yönelin.

Allah iyiligini versin hocam, sesli güldüm :mrgreen:

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:05 ----------

Aman hocam binerken ayağın kaysa düşsen daha vahim sonuçları olur o ne öyle :D

Düşman tötüne
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst