- Katılım
- 13 Şub 2013
- Mesajlar
- 245
- Konu Yazar
- #1
herkese selamlar uzun bir aradan sonra foruma girebildim. cbf imi sattıktan sonra bir fırsatını bulup borç harç bir tane xf 650 freewind aldım fakat başım dertten kurtulmadı diyebilirim. motorum yolda giderken bir anda gaz yememeye başlıyor ve stop ediyordu tamircim farları açarsam bu sorunun düzeleceğini söyledi. söylediği doğru çıktı ve yaklaşık 1 hafta kadar bu şekilde sağlıklı biçimde kullandım. en sonunda bir sabah çalışmadı motor tamirciyi çağırdım zar zor çalıştırdılar götürdüler. bugun gidip sorduğumda sorunun konjektörden olduğunu dengesiz voltaj yollayarak beyni aptallaştırdığını söyledi yanı kısacası konjektör değişecek dedi şimdi gelelim asıl konuya yeni konjektör 320 TL bende ne bunu ödeyecek derman kaldı ne durum soğudum resmen motordan piyasada satılan uyumlu konjektörler var bunlardan alıp kullansam sıkıntı yaşar mıyım kusura bakmayın biraz karışık yazdım..
örnek konjektör
http://www.motobakkal.com/?urun-9240-Aprilia-Derbi-Gileria-Peugeot-Piaggio-Suzuki-Vespa-Yamaha-Uyumlu-Okyami-Konjektor-Regulator.html
http://merkezyedekparca.com/detay.asp?urunid=2615&p=Suzuki%20Freewind%20Konjekt%F6r
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:51 ----------
bu arada orijinal konjektörün kodu sh640d-12 bu model başka hangi motorlarda kullanılıyor bilen varsa yardımcı olabilir mi o markaların kini alabilir miyim?
örnek konjektör
http://www.motobakkal.com/?urun-9240-Aprilia-Derbi-Gileria-Peugeot-Piaggio-Suzuki-Vespa-Yamaha-Uyumlu-Okyami-Konjektor-Regulator.html
http://merkezyedekparca.com/detay.asp?urunid=2615&p=Suzuki%20Freewind%20Konjekt%F6r
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:51 ----------
bu arada orijinal konjektörün kodu sh640d-12 bu model başka hangi motorlarda kullanılıyor bilen varsa yardımcı olabilir mi o markaların kini alabilir miyim?