Yamaha'm

Katılım
1 Eyl 2007
Mesajlar
379
Motor Çok HoŞ Saglikli Sihatlİ Kullanmalar Ama Ben Kulanamiyorum Bu ÇeŞİt Motorsİkletlerİ Dİzlerİmde KİreÇlenme Var Dİzlerİmİ Katlayarak Bİ Sure Durunca UyuŞuyor Meret Yedek ParÇasini Da Bulamiyoz 80 Model Bole İdare Etcez Artik. :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst