Yamaha YZF R4 250cc

Katılım
1 Eki 2007
Mesajlar
880
bu durumda mantık olarak 250cc üretmek anlamsız!
keza 250cc'den 75 beygir çıkarmak için 4 silindirde yüksek devirli ve buna paralel olarak bakımları zor ayrıca ömrü kısa bir motor üretmektense 600cc yine 4 silindir ama düşük devirlerde aynı gücü barındıran bir makine üretmek daha makul olmaz mı?..

Ne gerek var macera aramaya..?

Bence 250cc'lik bir makineyi 4 silindir yapmak anlamsız!

Zaten R4'ün tek silindir olacağı söyleniyor.

http://www.visordown.com/motorcyclenews/view/yamahas_new_250_racer_for_the_road/4845.html

bencede mantıksız, arkadasın sorusu üzerine olursa diye söledim.
benim tahminim 2 silindir olucağı..
 
Katılım
15 Eyl 2008
Mesajlar
47
Arkadaşlar...
Bakıyorum her kes fiyata takılmış kalmış ama..
Unutmayın..
Türkiye her ne kadar Avrupa birliği üyesi olmasada..
Avrupa birliği yasalarına göre ürünler ithal ediliyorr..

Yani Motor un enjeksiyonlu olması şart...

O yüzden de o gördüğümüz motorların çoğu türkiyede satılamıyor..

offf. offf...
 
Katılım
7 Mar 2009
Mesajlar
13
çok beğendim paylaşım için sağol ama benide fiyat düşündürüyor ne olurdu bu makine 9.000 tl olsa :(
 
Katılım
6 Ara 2006
Mesajlar
227
büyük ihtimal 4 silindir olur... ve fiyatida 18000 den assagiya olamaz 250cc icin...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst