Yamaha YZF R4 250cc

Katılım
13 Ağu 2006
Mesajlar
3,044
harika ama gökhanın tespitleri 10 numara pahalı ve millet d
rek 1000cc almakta direniyo

yoo ben direnmiyorum mesela :p

pardon ya görmedim vallahi özürler arkadaşım

bırak olum bana özelden yazdın ya, başlık var ama bak ben de açcam benimki hit olcak diye :p

gelmez.. fiyat politikası uymaz bize.. çok ara makinalr ülkemizde tutmuyor
anladığım kadarıya 4 silindirli bi 250..
milletimiz makina farekını bilmeden, kullanım amaç ve zevkini güdmeden emen 1000 lik makina peşinde..
gelirse az satar.. 9 milyarken 125 i , buna 15 lira isterler..

aynen bencede öyle, 125r geldide noldu satış patlamasımı yarattı sanki..
 
Katılım
26 Eki 2006
Mesajlar
907
Önceki günlerde birisi, yamahanın beldeyama ile olan anlaşmasını bitireceğini, motosikletlerini doğrudan kendisinin satacağını belirtmişti.

Ve böyle olursa da daha fazla modelin ülkemize gelebileceğini yazmıştı :)
Herşey bu şekilde oluşursa neden gelmesin???

Ayrıca ben bu ara modellerin de zamanla piyasasının oluşabileceğine inanıyorum.
Cbr125' e 6000, yzf r125' e 9000 lira civarında paraların ödendiği yerde, bu ara modellerin de alıcılarıyla buluşacağını düşünüyorum. :cat:

Şu 250 lik olan model 50hp civarında olur diye düşünüyorum. İnnşallah gelirler :)
 
Katılım
1 May 2008
Mesajlar
32
bence gelir bu motor sonucta hyosung lar gt250r la cok tuttu kawasaki 250 lik ninjayı getirdi bence 2010 larda bu motor gelcek.Geriye honda ve suzuki kalıyor bunlarında bu pazara girmemesi çok da mantıklı gelmiyor bana işte birazcık daha zaman lazım bence.
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
bu makinayı bakalım fuarda görebilecekmiyiz ???????? heyecan dorukta :p
yamaha fıyatları arttırdı bunuda 15 bin tl yapar :D
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
2,824
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
aman.. gelse ne gelmese ne.. 13-14 isterler garanti.. illa yamaha alacaksam ikinci el bir fazer alırım o paraya alasından.. (tabi motosiklete o kadar para verebilecek durumum olursa..)
kimse de çıkıp 250 liğe yatırmaz. hadi ybr 250 gibi oldu.. on kadar kişi aldı diyelim.. on tane motosiklet satmak için de getirmeyeceklerine göre..
 
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
Aslında ben 50cc ye 10 milyar vermek istiyorum böyle bir motor varmı? :p Güzel motor ama fiyatıda güzel olacağından almak pekde akıllıca olmayacaktır.4silindir olursa kaç BG olur tahminen?
 
Katılım
14 May 2006
Mesajlar
2,188
teknik verilerine rastlamadım ama eğer 4 silindir ise;
yaklasık 21 bin devirde 75 hp yi bulur..

bu durumda mantık olarak 250cc üretmek anlamsız!
keza 250cc'den 75 beygir çıkarmak için 4 silindirde yüksek devirli ve buna paralel olarak bakımları zor ayrıca ömrü kısa bir motor üretmektense 600cc yine 4 silindir ama düşük devirlerde aynı gücü barındıran bir makine üretmek daha makul olmaz mı?..

Ne gerek var macera aramaya..?

Bence 250cc'lik bir makineyi 4 silindir yapmak anlamsız!

Zaten R4'ün tek silindir olacağı söyleniyor.

http://www.visordown.com/motorcyclenews/view/yamahas_new_250_racer_for_the_road/4845.html
 
Katılım
9 Şub 2008
Mesajlar
2,858
harika bi makine. İnşallah gelsin fiyatıda ucuz olsun temennimiz budur.
 
Katılım
24 Şub 2008
Mesajlar
381
tam bi muallak şuan üretimi varmı varsa hangi ülkelerde satışta ?ebatları ne silindir ? hp? devir? vs.vs.vs bence kafa yormaya deymez:mrgreen:
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
2 silindir makina ya eksoz borusu 2 tane :D
the bike will be powered by an all-new single cylinder motor bence bu yanlış bilgi yaw
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst