- Katılım
- 13 Ağu 2006
- Mesajlar
- 3,044
harika ama gökhanın tespitleri 10 numara pahalı ve millet d
rek 1000cc almakta direniyo
yoo ben direnmiyorum mesela
pardon ya görmedim vallahi özürler arkadaşım
bırak olum bana özelden yazdın ya, başlık var ama bak ben de açcam benimki hit olcak diye
gelmez.. fiyat politikası uymaz bize.. çok ara makinalr ülkemizde tutmuyor
anladığım kadarıya 4 silindirli bi 250..
milletimiz makina farekını bilmeden, kullanım amaç ve zevkini güdmeden emen 1000 lik makina peşinde..
gelirse az satar.. 9 milyarken 125 i , buna 15 lira isterler..
aynen bencede öyle, 125r geldide noldu satış patlamasımı yarattı sanki..