- Katılım
- 1 Eki 2007
- Mesajlar
- 880
bu durumda mantık olarak 250cc üretmek anlamsız!
keza 250cc'den 75 beygir çıkarmak için 4 silindirde yüksek devirli ve buna paralel olarak bakımları zor ayrıca ömrü kısa bir motor üretmektense 600cc yine 4 silindir ama düşük devirlerde aynı gücü barındıran bir makine üretmek daha makul olmaz mı?..
Ne gerek var macera aramaya..?
Bence 250cc'lik bir makineyi 4 silindir yapmak anlamsız!
Zaten R4'ün tek silindir olacağı söyleniyor.
http://www.visordown.com/motorcyclenews/view/yamahas_new_250_racer_for_the_road/4845.html
bencede mantıksız, arkadasın sorusu üzerine olursa diye söledim.
benim tahminim 2 silindir olucağı..