Yamaha Yamaha YZF R1 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
17 Haz 2011
Mesajlar
902
İşlem Tamamdır :thumleft:

O kadar kablo baya terletti beni ama sorunsuz bi bicimde montaji yaptim:

9x6jr.png



Ben olsam takmazdım. Xenonlar bir noktadan sonra akü,konjektör,statör gibi elektrik sistemindeki parçalara zarar verebiliyor. Bende haydutu ilk aldıgımda düşünüyordum ama araştırmalarım sonucu vazgeçtim.
Hocam cogu yerde buldugunuz xenonlar icin tamamen haklisiniz. Ben de onceki motorumda bu yuzeden cok istesem de almamistim. Ama motora ozel hazirlanmis kitler var. Amerika'dan onlardan getirttim ve bugun bagladim. Uzerinde kendi sigortasindan, relay'ine, regulatorune kadar her sey var. ve motorun orjinal elektrik aksamindan almadigi gibi gucu (direkt akuden aliyor) araba xenon'lari gibi 55W degil. Yani sorun yok :cat:

Uguru hızına yetişemiyorum.. Yamaha'ya dönüyorum sanırsam Fazer bakınıyorum aklında olsun :)

Bu arada Volvo yakısıklıymıs UB plaka sendemi oda?
Evet Kürşat o da bende :bounce: Çok sağol :cat: R1 4. UB plakali aracim oldu, kolay bulunuyor bu plaka sansima :flower:

Bence doğru karar :rendeer: Tamamdir denk gelirsem hemen haber veriyorum :wiinkk:
 
Katılım
17 Haz 2011
Mesajlar
902
Veeeeeeee RODAJ bitmistir bugun :flower:

Bir sure daha temkinli gidip keyfi maksimize etme vaktidir artik :thumleft:
 
Katılım
19 Eyl 2009
Mesajlar
75
Peki arka 2 sinyali led yaparsak zamanla elektrik sisteme zarar veririmi?
Ben olsam takmazdım. Xenonlar bir noktadan sonra akü,konjektör,statör gibi elektrik sistemindeki parçalara zarar verebiliyor. Bende haydutu ilk aldıgımda düşünüyordum ama araştırmalarım sonucu vazgeçtim.
 
Katılım
17 Haz 2011
Mesajlar
902
Peki arka 2 sinyali led yaparsak zamanla elektrik sisteme zarar veririmi?

Hayır LED sinyaller daha az elektrik çeker ;) Yalnız bu yüzden 4lü yanma ya da hızlı yanma sorunu oluşur. Relay ya da direnç takmak gerekir bunlarla beraber. Ama çoğu kişi takmıyor. 4lü yanma yapmadıkça da sorun değil ama bana göre hoş olmuyor. O nedenle LED'leri de özel kit olarak getirtiyorum ben.

---------- Post added at 17:10 ---------- Previous post was at 16:43 ----------

Hayır LED sinyaller daha az elektrik çeker ;) Yalnız bu yüzden 4lü yanma ya da hızlı yanma sorunu oluşur. Relay ya da direnç takmak gerekir bunlarla beraber. Ama çoğu kişi takmıyor. 4lü yanma yapmadıkça da sorun değil ama bana göre hoş olmuyor. O nedenle LED'leri de özel kit olarak getirtiyorum ben.

Az önce de sinyal entegreli programlanabilir stop siparişini verdim :cyclopsan Hastalık oldu bi şeyler yapmadan duramıyorum :pr:
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Şu an ne alacağım konusunda bir düşüncem yok. Ama Temiz Bir 600F alınabilir :)
Bakalım ne düşecek :bounce:
 
Katılım
17 Haz 2011
Mesajlar
902
Durmak yok modifiyeye devam:

CustomLED BlasterX Sinyal Entegre Programlanabilir LED Stop (dolayisiyla arka sinyal iptali)
CustomLED programlama ve Cakar Mode Switch
CustomLED Flasher Relay


bfypt.jpg


bfyq7.jpg


bfyu1.jpg
bfyuj.jpg


bfyvd.jpg
bfyvr.jpg


Videoyu ilk modifiye kismi bitince eklerim. Dugme ile programlana bilme ve cakar modu super bi sey oldu :rendeer:​
 
Katılım
17 Haz 2011
Mesajlar
902
Uğur abi bir video çekte görelim senin beyaz demir atını :D
Buyrun burdan gorebilirsiniz ayni geziden ;)


Ama ninja250 tarzi bir produksiyona daha cok var; once modifiyeyi bitirmem lazim :cat:


Bunlar da bugunku geziden :thumleft: Tavuk seritlerimden buyuk olcude kurtuldum :cherry: :flower:

c1cnc.jpg


c1cu3.png
 
Katılım
21 Ara 2011
Mesajlar
35
Buyrun burdan gorebilirsiniz ayni geziden ;)

http://www.youtube.com/watch?v=s-5RtlMOABM&hd=1&t=1m12s[/url]

Ama ninja250 tarzi bir produksiyona daha cok var; once modifiyeyi bitirmem lazim :cat:


Bunlar da bugunku geziden :thumleft: Tavuk seritlerimden buyuk olcude kurtuldum :cherry: :flower:

http://b1208.hizliresim.com/10/m/c1cnc.jpg

http://a1208.hizliresim.com/10/m/c1cu3.png" width=320 height=288 type=application/x-mplayer2 controller="true" loop="0" transparentstart="1" autostart="false">


---------- Mesajlar birleştirildi - 12:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:43 ----------

http://c1208.hizliresim.com/10/8/bmtkg.jpg
Ha bu arada gt 250r ında sizin r1 ve cbrden aşağı kalır bir yanı yok cüsse olarak :cat:" width=320 height=288 type=application/x-mplayer2 controller="true" loop="0" transparentstart="1" autostart="false">
 
Katılım
19 Mar 2012
Mesajlar
343
Uğur ben 5bin i devirdim haftaya 6bin bakıma giderim gibime geliyor.dunlop sportmaxlardan hiç memnun değilim ve halen lastik değiştirmedim sanırım bu sezon bu lastiklerle bitecek gibi geçen gittim power pure 2ct almaya 2010 yılının lastiklerini takıyorlardı son anda uyandım dedim kalsın usta 2 oldu gittim birincide de pp2ct yoktu elinde gelende 2 yıllık lastik.ninja ya taktık buna kısmet olmayacak galiba...gaz bastımmı arka paso kayıyor drift yapıyorum bende .yeni lastikleri alınca bunları yakıcam önü de kesip atıcam.2bin km de sportmazları gördüm youtube ta erimiş kopmuş.sırf direksiyon amortisörü ve lastik için zx6r alabilirdim.ama o motorunda yüzü güzel değildi.depo zaten r6 nın gölgesi olmazdı o da başka konu.bi ton resim atmişsın emeğine sağlık.:cat:
1cm kaldı kenarlara gelemedim sen yemişsin kenarları.
tekerin düz bassın selamlar:thumleft:
 
Katılım
17 Haz 2011
Mesajlar
902
Uğur ben 5bin i devirdim haftaya 6bin bakıma giderim gibime geliyor.dunlop sportmaxlardan hiç memnun değilim ve halen lastik değiştirmedim sanırım bu sezon bu lastiklerle bitecek gibi geçen gittim power pure 2ct almaya 2010 yılının lastiklerini takıyorlardı son anda uyandım dedim kalsın usta 2 oldu gittim birincide de pp2ct yoktu elinde gelende 2 yıllık lastik.ninja ya taktık buna kısmet olmayacak galiba...gaz bastımmı arka paso kayıyor drift yapıyorum bende .yeni lastikleri alınca bunları yakıcam önü de kesip atıcam.2bin km de sportmazları gördüm youtube ta erimiş kopmuş.sırf direksiyon amortisörü ve lastik için zx6r alabilirdim.ama o motorunda yüzü güzel değildi.depo zaten r6 nın gölgesi olmazdı o da başka konu.bi ton resim atmişsın emeğine sağlık.:cat:
1cm kaldı kenarlara gelemedim sen yemişsin kenarları.
tekerin düz bassın selamlar:thumleft:

Abi R6 ile R1'in tek farkı birinde SportMax Qualifier Birinde SportMax Qualifier2 var (http://www.dunlopmotorcycle.com/tire-catalog/sport-trackday-race/). Ben de motoru alırken iyi değildir diyordum da sonrasında acaip memnun kaldım lastikten. Aynı virajlara pek çok arkadaş peş peşe girdik, herkes hafif kaymadan şikayetçi oldu ama benim lastikler inanılmaz güven verdi. Hiç tahmin etmiyordum bu kadar memnun kalacağımı ben de ciddi şaşırdım işin açıkçası :cyclopsan Bi de 200lük gibi duruyorlar o da acaip hoşuna gidiyor insanın :thumleft:

Bu arada iyice özlettin yaa kendini :) Ben de nerelerdesin diyordum hoşgeldin :flower:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst