- Katılım
- 17 Haz 2011
- Mesajlar
- 902
İşlem Tamamdır :thumleft:
O kadar kablo baya terletti beni ama sorunsuz bi bicimde montaji yaptim:
Bence doğru karar :rendeer: Tamamdir denk gelirsem hemen haber veriyorum :wiinkk:
O kadar kablo baya terletti beni ama sorunsuz bi bicimde montaji yaptim:
Hocam cogu yerde buldugunuz xenonlar icin tamamen haklisiniz. Ben de onceki motorumda bu yuzeden cok istesem de almamistim. Ama motora ozel hazirlanmis kitler var. Amerika'dan onlardan getirttim ve bugun bagladim. Uzerinde kendi sigortasindan, relay'ine, regulatorune kadar her sey var. ve motorun orjinal elektrik aksamindan almadigi gibi gucu (direkt akuden aliyor) araba xenon'lari gibi 55W degil. Yani sorun yok :cat:Ben olsam takmazdım. Xenonlar bir noktadan sonra akü,konjektör,statör gibi elektrik sistemindeki parçalara zarar verebiliyor. Bende haydutu ilk aldıgımda düşünüyordum ama araştırmalarım sonucu vazgeçtim.
Evet Kürşat o da bende :bounce: Çok sağol :cat: R1 4. UB plakali aracim oldu, kolay bulunuyor bu plaka sansima :flower:Uguru hızına yetişemiyorum.. Yamaha'ya dönüyorum sanırsam Fazer bakınıyorum aklında olsun
Bu arada Volvo yakısıklıymıs UB plaka sendemi oda?
Bence doğru karar :rendeer: Tamamdir denk gelirsem hemen haber veriyorum :wiinkk:



