yamaha ybr125 mi Honda CBF 150 mi

Katılım
10 Haz 2008
Mesajlar
18
arkadaslar bnm gönlümde honda cbf150 var ama cevreden tanıdıklar
yamaha ybr al diyorlar yamahayi isteme sebepleride amortisörün cift olmasi.

hondada tek amortisör varmiş ortada. 2 kişi bindigimde sorun olurmu acaba ?



konuyu yalnıs yere actiysam özür :(
 
Katılım
28 Nis 2006
Mesajlar
598
mühendislerine bir e-mail atayım da hondanın çift amortisör taksınlar bundan sonra...:pr:
Arkadaşım bir konu açmadan önce lütfen biraz düşünde öyle aç konuyu....
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
tabıkı cbf kullanma kıtabını okumadınmı yazar orda 1 kısılıktır dıye 2 kişi binecekseniz 1 amortisor daha taktırın dıye...

yanı kac kısı bıneceksen ona gore taktırıyorsun oyuzden ybr al :silent:
 
Son düzenleme:
Katılım
10 May 2008
Mesajlar
2,129
arkadaşm ikiside nerydese birbirinin dengi motorlar.sen hangisini beğeniyorsan onu al bence..şimdiden hayırlı olsun..
 
Katılım
4 Eki 2007
Mesajlar
619
Bu konu defalarca soruldu.Bi kaç istisna hariç herkes kendi motorunu tavsiye ediyor.Bak hatta biri direk kendi konusuna yönlendirmiş bile:mrgreen:.Ben CBF150 yi hiç kullanmadım.Ama onunda kaliteli olduğunu okudum.Gönlündeki neyse onu al bence.
 
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
arkadaslar bnm gönlümde honda cbf150 var ama cevreden tanıdıklar
yamaha ybr al diyorlar yamahayi isteme sebepleride amortisörün cift olmasi.

hondada tek amortisör varmiş ortada. 2 kişi bindigimde sorun olurmu acaba ?



konuyu yalnıs yere actiysam özür :(

Arkadaşım öyle saçma şeymi olur.Çift amortisör görsel olarak çok kötü gözüküyor.Ayrıca hondanın yaptığı bir teknolojidir.Tek amortisörü var ve 3 kademe sertlik ayarı var.Her kademeye göre ayarı var yani anlıyacağın.Cbf 150 kullanıcısıyım ve yrbden çok daha torklu ve estetik olduğu bir gerçek.:cat::bounce:
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
tabıkı cbf kullanma kıtabını okumadınmı yazar orda 1 kısılıktır dıye 2 kişi binecekseniz 1 amortisor daha taktırın dıye...

yanı kac kısı bıneceksen ona gore taktırıyorsun oyuzden ybr al :silent:
Farkı bir yaklaşım..:mrgreen:
"Hocanın dediğini yap.Yaptığından uzak dur.":p

Yani kaç kişi bineceksek o kadar amortisör mü takcaz.?.:silent:
Öyleyse;
Senin rs151'de 2tane var.Ve sen tek başına biniyorsun.1 kişi 2 amortisör .
Çelişki var gibi..
Pardon.pardon farkı buldum:mrgreen:

Doğru ya senin kilon farkediyor..:p :p

Bu konu defalarca soruldu.Bi kaç istisna hariç herkes kendi motorunu tavsiye ediyor.Bak hatta biri direk kendi konusuna yönlendirmiş bile:mrgreen:.Ben CBF150 yi hiç kullanmadım.Ama onunda kaliteli olduğunu okudum.Gönlündeki neyse onu al bence.
:cat: :cat:
Ö.Z.€.R;1124400' Alıntı:
Doğru yere açmışsın fakat bu konu daha önce defalarca açılmıştı. :)

:cat: :cat: :cat:

Sayfanın üst tarafındaki "
menumenu_11.gif
" butonunu kullanmak zor olmamalı..:pr: :pr:
 
Katılım
14 Kas 2007
Mesajlar
294
tek amertisorün avantaj ve dez avantajlarını öğrenmek istemiştir belki arkadaş bilgisi olan arkadaşlar yardımcı olsun viraj kabiliyeti tek kişi iki kişi nasıl çukur tümsek bozuk yol vs... Bağlantı ucu tam koltuğun altında olduğu için benim duyumlarıma göre bir kurye arkadaştan bozuk yollarda uzun kullanımda koltukta birahatsızlık oluyormuş koltukta oturan bayağı hissediyo diyodu çünki tam amertisörün üstünde oturuyomuş bozuk ve engebeli yollar için....
 
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,956
Motosikleti
Honda CBF 150, CF Moto MT 650
arkadaşım iyi ki bu soruyu sordun, hepimiz çok merak ediyorduk
daha önce hiç kimse bu konuya değinmemişti
sağol
 
Katılım
13 Tem 2007
Mesajlar
68
Işin özü şu: Honda CBF 150 deki amortisör "Monoshock" amortisör tipi olup 1200cc lik motorlarda bile kullanılan bir modeldir.:):pAma Yamaha YBR 125 modelindekiler bildiğin klasik yaylı amortisörlerdir :(.Hiç BMW R 1200GS veya Yamaha Fazer 600 de YBR 125 deki amortisörleri görebilir misin?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst