Yamaha YBR125 Aldım Sonunda

Katılım
2 Eyl 2006
Mesajlar
344
Arkadaşlar Yeni Motorum İlk Başlangıç Olarak Ybr Oldu 2005 model 9 binde alalı 3 gün oldu :cherry: Süpermiş



 
Katılım
22 Şub 2007
Mesajlar
1,760
hayırlı olsun arkadaşım bende 3 gün önce apachi aldım gel kapışak :D aman dikkatli kullan Allah kaza bela vermesin
 
Katılım
21 May 2008
Mesajlar
50
en ideal başlangıç motoru almışsın.
allah kaza bela vermesin,güle güle kullan.nice 9 000 km lere;
 
Katılım
2 Eyl 2006
Mesajlar
344
allah razı olsun hepinizden çok güzel motor motor tek bi sarsırma yok ama 90 da geçmiyor :D
 
Katılım
9 Nis 2006
Mesajlar
563
Hayırlı olsun.Ben de iki gün önce YBR City aldım ve çok memnunum
 
Katılım
20 Mar 2006
Mesajlar
3,261
2005 model olmasına rağmen çok temiz bir görünümü var. Hayırlı olsun :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Ocak 2008
Mesajlar
1,231
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hayırlı olsun kazasız belasız binmen dileğiyle :rendeer: ybr ile 90'ı geçemek daha iyi sonuçta 125 cc :cat:
 
Katılım
2 Eyl 2006
Mesajlar
344
çok teşekürler böyle dvm 90 en fazla ama çok iyi süper iyi gdiyor 5 sn 80 km yapıyor nerdeyse :D
 
Katılım
16 Eki 2005
Mesajlar
2,757
Motosikleti
cb 125 f- nc 750x dct
hayırlı uğurlu olsun,kazasız belasız binmen dileğiyle :cat:
 
Katılım
3 Eyl 2007
Mesajlar
403
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
allah kaza bela vermesin hayırlı olsun güle güle kullan
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
açılır daha o bende 9 binde aldigimda 95 i geçmiyordu ben açtim motoru kabak çiçegi gibi:queen:en son 120 gördüm ....
 
Katılım
2 Eyl 2006
Mesajlar
344
Allah Razı Olsun Arkadaşlar Daha İyileri Sizlerin Olsun Motor Acılmamış Ama bende acacagım kulanan kişi biraz yavaş sürmüş ve 4 ve 5 vitesi kulanmamış galiba :d ben kulanıyorum son gaz son vites tabi düz yolda :D
 
Katılım
4 Tem 2008
Mesajlar
1,167
hayırlısı olsun herelde motor 2. el ( eski güzel kafalardan ) sorması ayıptır ne kadara aldın bende temmuz gibi almayı düşünüyorum şu ehliyet işini haledip
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
120 yapsa da o hızda fazla gitmezdin zati :) Pek ekonomik olmuyoda hayırlı olsun
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst