Kocaeli İl Temsilcisi
- Katılım
- 29 Mar 2011
- Mesajlar
- 4,134
tebrik ederim eline emeğine sağlık oooonnn numara iş :cat: :rendeer:
toprağam mesesala şanzument teyze de sıkıntı varsa motor yarılması gerekir mi?
hemde yarrma şeftali gibi...:cherry:
Dostum burası serbest bir forun sitesi,
amaç birilerinin işine yarayabilmek,
ve işine yarayan pek çok kişiden hayır duası almak yetiyor ...
Hiç beğenen veya tebrik eden olmasada sağlık olsun,
Birilerine uzaktan dahi el uzatmak sevindiriyor,,,