Yamaha YBR motor Yenileme, FULL RESİMLİ MOTOR YARMA...

Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
tebrik ederim eline emeğine sağlık oooonnn numara iş :cat: :rendeer:
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
toprağam mesesala şanzument teyze de sıkıntı varsa motor yarılması gerekir mi?
 
Katılım
24 May 2013
Mesajlar
464
Elinize, bilginize becerinize sağlık. Hayatımda bir resim yapabilen insanlara, bir de motor tamir edebilen insanlara özendim :) Yüzlerce kere maşallah.
 
Katılım
8 Eyl 2013
Mesajlar
1
arkadaşım ybr 125 2004 model.2009 krank

arkadaşım ybr 125 2004 model motora .ybr 125 2009 motorun krankı olurmu dişliden bahsediyorlar bi zahmet yardım
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
dostum o dişli dedikleri sadece krank üzerindeki eksantrık zıncır dıslılerıdır,
ve o dıslıler degıstırılebılıyor...
 
Katılım
24 May 2009
Mesajlar
240
Bu işi resimli bir şekilde yapan arkadaşa helal olsun diyorum. Belki herkesin yapacağı işler değil bunlar ama yinede fikir ve bilgi yönünden oldukça önemli.

Anlamadığım nokta ise sadece üç beğeni ve toplasan 10 tane tebrik mesajı. Bence böyle insanları tebrik mesajlarına boğmak gerek.

Çocuğun biri saçma sapan kendisine dahi ait olmayan bir video paylaşıyor ve böyle emek ve bilgi isteyen bir konudan daha çok ilgi beğeni görüyor
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
Dostum burası serbest bir forun sitesi,
amaç birilerinin işine yarayabilmek,
ve işine yarayan pek çok kişiden hayır duası almak yetiyor ...

Hiç beğenen veya tebrik eden olmasada sağlık olsun,
Birilerine uzaktan dahi el uzatmak sevindiriyor,,,
 
Katılım
7 Eyl 2011
Mesajlar
384
Dostum burası serbest bir forun sitesi,
amaç birilerinin işine yarayabilmek,
ve işine yarayan pek çok kişiden hayır duası almak yetiyor ...

Hiç beğenen veya tebrik eden olmasada sağlık olsun,
Birilerine uzaktan dahi el uzatmak sevindiriyor,,,

Allah razi olsun abi. Verdigim bilgiler burada bircok insanin isine yariyor.
 
Katılım
28 Ara 2011
Mesajlar
1,269
iyi yarmışsınız ybr'yi elinize sağlık acaba kaç kmdeydi yardığınızda?
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
eline sağlık serkanım

birde çalışırken video çek görsünler nasıl oluyormuş :)
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
Mıstafa'CIĞIM KISMETSE 2..3 AYA YENİ DKKANA ÇIKACAĞIM,

Ondan sonra yapılıs asamaları tek tek vıdeolar ıle ayrıltılı yayınlayacagım zaten,

şimdilik resımlerıde birilerinin işine yaradıgını düşünüyorum...
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
24 Haz 2011
Mesajlar
5,247
Usta her mesajınızda gerçekten çok faydali bilgiler aktarıyorsunuz emeğinize sağlık.

Güncel fiyatlarla ybrnin komple motor yapımı ne kadar mal olur ?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst